مجاهدت

تولید نماهنگ ویژه سردار سلیمانی به همت مراکز قرآنی سه کشور اسلامی+ تصاویر


به گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، در راستای فضاسازی تبلیغی در ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت، سازمان قرآن و عترت بسیج سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ اقدام به تولید نماهنگ بین‌المللی «نمود رایه النصر» کرده است که به زودی رونمایی می‎شود.

تولید نماهنگ بین الملل ویژه سردار سلیمانی به همت مراکز قرآنی سه کشور اسلامی+ تصاویر

این نماهنگ با محوریت اجرای گروه همخوانی و تواشیح محمد رسول الله (ص) بسیج تهران اجرا و شعر آن توسط «میثم حاتم» سروده شده و آهنگسازی و تنظیم این اثر را هم «هادی آرزم» برعهده داشته است.

در تولید این اثر ویژه علاوه بر گروه همخوانی محمد رسول الله (ص)، هماهنگی شد که گروه‌های همخوانی از  عراق و سوریه حضور و همکاری داشته باشند و در کربلا و بین‌الحرمین و نیز حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) هم تصویربرداری صورت گیرد.

بخش‌هایی از این نماهنگ در ایران و در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تصویربرداری و بخش دیگر آن با هماهنگی گروه‌های تواشیح کرمان بر سر مزار شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان هم‌خوانی شد. گروه‌های نورالزهرا (س)، پیامبر اعظم (ص) و ثقلین هم اجرا کرده و تصویربرداری انجام و ان شاء الله به زودی این اثر رونمایی خواهد شد.

در تولید این اثر موسسه انوار رسول اعظم (ص)، موسسه ثقل الاکبر عراق، مرکز دارالشهدا للقرآن الکریم سوریه، سازمان دارالقرآن کریم ایران و اتحادیه موسسات مردمی و تشکل‌های قرآن و عترت استان کرمان همکاری داشته‌اند. تهیه‌کننده این اثر «رحیم قربانی» و کارگردانی این اثر را هم «محمد تربتی» طرقبه برعهده داشتند.

انتهای پیام/ 141



منبع خبر
خروج از نسخه موبایل