نماد سایت مجاهدت

توهم حمله و پدافندی رسانه

توهم حمله و پدافندی رسانه


گروه استان‌های دفاع‌پرس- «غلامرضا بنی‌اسدی» پیشکسوت دفاع مقدس؛ ما جنگ ندیده نیستیم هرچند همیشه از آن پرهیز داشته و داریم. ترسی اما در کار نیست که به گاه دفاع، کودکان ما هم یا علی می‌گویند و مردانگی را معنایی نو می‌بخشند. این را دنیا آزموده هست و از تکرار این خطا پرهیز می‌کند. به همین خاطر هست که عملیات در سطح رژیم صهیونیستی را رسانه‌های صهیونیستی پی می‌گیرند. ماموریت‌شان همین هست که عمق ببخشند با بازی سطحی ارتش تروریستی. 

بعد از کلی جنگ روانی و ترکیبی، بعد از کلی کوه‌نمایی از کاهِ خویش، بعد از کلی عربده‌کشی در کوچه خلوت، آمدند و چنان که یک مقام امنیتی عراق گفت، بی‌آنکه به آسمان ایران نزدیک شوند، از دور چند موشک پرتاب کردند و گریختند. این کار دقیقا ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ را به یاد آورد. وقتی جنگنده‌های عراقی آمدند و پایگاه‌های ما را بمباران کردند. صدام می‌خواست هم‌ دست خود را به‌عنوان پیروز نظامی بالا ببرد و هم در جنگ روانی دست بالا را داشته باشد اما اولین سیلی را در حوزه جنگ روانی خورد. آنجا که امام خمینی (س) در نهایت آرامش با همان کلام صمیمی فرمود: «این یک دزدی آمده هست یک سنگی انداخته و فرار کرده، رفته هست سرجایش. …. من به ملت ایران سفارش می‏کنم که … خونسردی خودشان را حفظ کنند. با آرامش، بدون اینکه اصلاً خوفی از چیزی داشته باشند. خوفی در کار نیست اصلاً، چیزی نیست که خوف داشته باشد. یک حرف با ملت ایران هست که هم خونسردی خودشان را حفظ کنند و هم این شایعه‏‌سازها را جلویشان را بگیرند و هیچ اعتنا به شایعه‌ها نکنند.»

آن سخن مستظهر به ایمان الهی، کار خود را کرد. امروز هم به همان اعجاز باور داریم. پدافند نخست ما همین هست که نگذاریم بمباران تبلیغاتی دشمن، ذهن ما را شخم بزند. نگذاریم آنان که دستشان از زمین ما کوتاه هست به کمک رسانه ذهن ما را لگدکوب کنند. به مردم باید گفت که پروپگاندای رسانه‌ای از دیرباز قله کار عملیاتی دشمن بوده هست. نزده را زده حساب کرده‌اند.

قصه اینان ماجرای همان جاهل‌های فیلمفارسی هست؛ ما به همه گفتیم زدیم، تو هم بگو زد. خوبیت نداره…. در جنگ ترکیبی عمله‌های رسانه‌ای مشغول تولید هزار من غباراند از یک سیر خاک.

می‌گویند زدیم اما زمین که زخم برنداشته هست. ما که می‌دانیم. پروازها به حال عادی برگشت. بورس ده هزار واحد رشد کرد. قیمت سکه و دلار کاهشی شد. این یعنی بازار دارد به دشمن می‌خندد. با آرامش و همبستگی، جنگ روانی‌شان را هم ناکام می‌گذاریم به یاری خدا و غیرت ملی ایرانیان. یا علی!

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل