توکل الهی و وحدت نیروهای مسلح رمز پیروزی رزمندگان اسلام در خرمشهر بود

توکل الهی و وحدت نیروهای مسلح رمز پیروزی رزمندگان اسلام در خرمشهر بود


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» دبیر بزرگداشت چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر استان قزوین امروز در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح استان، مسئولان و جمعی از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس و عملیات بیت المقدس با آیت‌الله «عبدالکریم عابدینی» نماینده ولی فقیه استان قزوین که به مناسبت سوم خرداد در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد، اظهار داشت: عملیات بیت المقدس ابعاد مختلفی داشت و نصرت الهی، توکل، توسل، وحدت فرماندهی سپاه و ارتش، تاکتیک جنگ نامتقارن و اصل غافلگیری از مولفه های اصلی پیروزی رزمندگان اسلام بود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با اشاره به نقش رزمندگان قزوین در آزاد سازی خرمشهر گفت: لشکر ۱۶ با ۳ تیپ خود در این عملیات شرکت داشت و گردان‌های امام محمد باقر (ع)، عمار، مقداد از جمله گردان‌های سپاه و بسیج در این عملیات بود که قزوین در این رویداد تاریخی، بیش از ۲۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرد.

وی ‌به برنامه های شاخص و مشترک بزرگداشت آزاد‌سازی خرمشهر از جمله مراسم سوم خرداد در دانشگاه‌های استان و جشن پیروزی با عنوان لبخند پیروزی اشاره کرد و بیان داشت: جشن لبخند پيروزی سوم خرداد (امروز) در محوطه عمارت چهلستون،  دولتخانه صفوی، ساعت ۱۸ برگزار خواهد شد و از عموم مردم دعوت می کنیم که در این برنامه حضور شرکت کنند.

سرهنگ ‌امیری مقدم افزود: صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، زنگ مقاومت، غبارروبی گلزار شهدا، رونمایی از کتب دفاع مقدس، برگزاری مراسم بزرگداشت در دانشگاه‌ها و مراکز عالی استان و ده‌ها برنامه از جمله برنامه‌های شاخص بزرگداشت آزادسازی خرمشهر در استان است.

در ادامه این دیدار، شهردار قزوین، رئیس شورای شهر قزوین و رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان به خاطره گویی از عملیات بیت المقدس پرداختند.

در پایان این دیدار صمیمی حضرت آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین ضمن تبریک و گرامیداشت ایام گرامیداشت سوم خرداد، به بیان تاثیرات این عملیات بزرگ در تاریخ سیاسی ایران اشاره کرد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید