جایزه ۳۱۳ هزار دلاری یک اتحادیه دانشجویی برای سر فرماندهان آمریکایی

جایزه ۳۱۳ هزار دلاری یک اتحادیه دانشجویی برای سر فرماندهان آمریکایی

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ – ۲۲:۰۰ جایزه ۳۱۳ هزار دلاری یک اتحادیه دانشجویی برای سر فرماندهان آمریکایی

دبیر جنبش عدالتخواه گفت:‌ جنبش عدالتخواه دانشجویی در واکنش به اقدام تروریستی و خبیثانه رژیم آمریکا در به شهادت رساندن شهید سپهبد قاسم سلیمانی برای هرکسی که هر فرمانده تروریستی نیروی های آمریکایی در منطقه را به درک واصل کرده و سرش را برای دانشجویان جمهوری اسلامی ایران بفرستند، جایزه‌ای به مبلغ ۳۱۳ هزار دلار خواهد داد.

دانیال یادگاری دبیر اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی در گفت و گو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به جایزه ۳۱۳ هزار دلاری برای سر هر فرمانده از نیروهای تروریستی آمریکایی در منطقه، اظهار داشت:‌ مسأله اساسی در وضعیت فعلی کشور، پیشبرد راهبرد گذشته در منطقه است، ما باید هر اندازه که می‌توانیم نفوذ و قدرت خودمان را در منطقه افزایش دهیم.

وی ادامه داد:‌ یقینا جریان دانشجویی از این سیاست مقام معظم رهبری مبنی بر افزایش نفوذ و قدرت جمهوری اسلامی ایران در داخل و منطقه حمایت می‌کنند و جزو راهبردی‌ترین سیاست‌های مقام معظم رهبری کشور است.

دبیر جنبش عدالتخواه تصریح کرد:‌ مهم‌ترین مسأله بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی، ایجاد یک سیاست مقاوم در بسترهای مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در داخل و افزایش قدرت نظامی و سیاسی در منطقه است.

وی ادامه داد:‌ جریان دانشجویی بعد از به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی همچون گذشته فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را در میدان دانشگاه‌های سراسر کشور با صدای بلندی فریاد خواهند زد.

یادگاری اظهار داشت:‌ از نظر ما انتقام خون حاج قاسم فقط با آزاد سازی قدس معنا خواهد داشت و پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی، هدف نهایی‌مان همچون گذشته، نابودی اسرائیل است.

وی بیان کرد:‌ اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی با صراحت بیان می‌کند که هرکسی سر فرماندهان نظامی تروریستی آمریکا در منطقه و برای دانشجویان جمهوری اسلامی بفرستند، در کنار تقدیر، همراه با ملت ایران، جایزه ۳۱۳ هزار دلاری، به ایشان تقدیم خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید