جبهه مقاومت امروز به قدرت فرامنطقه‌ای تبدیل شده است/ عربستان اولین متضرر نپیوستن به جبهه مقاومت

به دنبال کوچک‌ترین اقدام تحریک آمیز رژیم اشغالگر قدس «تل‌آویو» با خاک یکسان می‌شود/ عربستان سعودی اگر امروز به جبهه مقاومت نپیوندد، فردا دیر است/ جبهه مقاومت امروز تبدیل به یک قددرت فرامنطقه‌ای شده است


«محمدجواد عسگری» نماینده مردم فارس در مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به دستاوردها و پیشرفت‌های ۴۳ ساله جبهه مقاومت اسلامی، اظهار داشت: یکی از عالی‌ترین اهداف انقلاب اسلامی حمایت از ملت‌های آزادیخواه بوده و است.

عسگری ادامه داد: خوشبختانه در این مدت چهل و اندی سال عمر پر برکت انقلاب اسلامی شرایطی پیش آمد که بر اساس گفتمان امامین انقلاب اسلامی ملت‌های آزادیخواه به طور ویژه جبهه مقاومت و تفکر شیعی در منطقه خاورمیانه خروجی خوبی داشته است.

آمریکا به این درک رسیده که انقلاب اسلامی در ایران محصور نمانده است

این نماینده مجلس بیان داشت: تولد و به دنبال آن پیشرفت جبهه مقاومت سبب شد که کشور‌های استعماری انگلیس، آمریکا و رژیم اشغالگر قدس دچار ترس و وحشت شوند، خوشبختانه با ایجاد جبهه مقاومت در فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، یمن و شاخ آفریقا (نیجریه) ایالات متحده تلنگری خورد و به این درک رسید که انقلاب اسلامی محصور در ایران نمانده است.

جبهه مقاومت امروز تبدیل به یک قدرت فرامنطقه‌ای شده است

وی با بیان اینکه آمریکا به این فهم رسیده است که انقلاب اسلامی به کشورهای مختلف جهان صادر شده است، تصریح کرد: جبهه مقاومت تمام حرکات و سکنات نظام سلطه را موشکافانه رصد می‌کند، با شکر خدا جبهه مقاومت امروز تبدیل به یک قدرت فرامنطقه‌ای شده است.

نماینده مردم فارس بیان داشت: پیش‌بینی ما این است که با توجه به مدیریت بی‌نظیر سردار سرافراز جهان اسلامی شهید سلیمانی هر روز نسبت به دیروز جبهه مقاومت قدرتمندتر می‌شود و ابتکار عمل در منطقه خاورمیانه به واسطه جبهه مقاومت تماماً در «ید» جمهوری اسلامی ایران است، به این معنی که اگر رژیم  اشغالگر قدس کوچک‌ترین اقدام تحریک‌آمیزی داشته باشد تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان می‌شود.

اثرگذاری جبهه مقاومت می‌تواند تحرکات آمریکا و رژیم صهیونیستی را خنثی کند

عسگری تصریح کرد: مجلس، دولت و مردم باید جبهه مقاومت را کاملاً تقویت کنند، زیرا اثربخشی و اثرگذاری جبهه مقاومت می‌تواند تحرکات آمریکا و رژیم صهیونیستی را خنثی کند، بنابراین به طور یقین حمایت‌های همه جانبه مجلس پشت سر جبهه مقاومت خواهد بود.

وی بار دیگر با تاکید بر اینکه ابتکار عمل در منطقه خاورمیانه با جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: جبهه مقاومت باید روز به روز روند تقویت خود را ادامه دهد تا در راستای حمایت از ملت‌های مظلوم و مقابله با نظام سلطه مسیر همواری ایجاد شود.

عربستان سعودی اگر امروز به جبهه مقاومت نپیوندد، فردا دیر است

نماینده مردم فارس در خصوص لزوم پیوستن کشورهایی مانند عربستان سعودی به جبهه مقاومت و فاصله گرفتن از آمریکا، بیان کرد: کشورهایی مانند عربستان سعودی باید بدانند که اگر امروز به مقاومت نپیوندند، فردا دیر است، جبهه مقاومت در هر عرصه که ظهور و بروز داشته دشمن را با شکست مواجه کرده است.

عسگری با اشاره به اینکه کشور عربستان اولین متضرر نپیوستن به جبهه مقاومت است، گفت: توصیه ما به آل سعود این است که هر چه سریع‌تر به جبهه مقاومت بپیوندند و اعلام حمایت خود را از مقاومت علنی کنند، در غیر اینصورت باید بدانند که آینده‌شان به خطر خواهد افتاد.

وی افزود: عقل و منطق اینگونه حکم می‌کند که مجموعه کارگزاران حکومت آل سعود هر چه سریع‌تر به مقاومت بپیوندند و کمک کنند که این جبهه اسلامی بتواند در مقابل نظام سلطه بایستد و ان‌شالله روزی برسد که کشورهای اسلامی با محوریت مقاومت بتوانند به یک ید واحد در مقابل نظام سلطه قرار بگیرند.

انتهای پیام/371

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید