نماد سایت مجاهدت

جبهه مقاومت اکنون قویتر از هر زمانی است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «سید مهدی حسینی» امروز(شنبه) در مراسم اختتامیه مسابقات فوتبال جام وقف وایثار که در مجموعه ورزشی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین برگزار شد اظهار داشت: سلامت روح از سلامتی جسم نشات می‌گیرد، در نتیجه هر فرد با ورزش به سلامتی جسم و روح خود کمک‌ کرده‌ هست.

سرهنگ حسینی خاطرنشان کرد: ورزش از جمله روش های مهم تکامل جسمانی، روانی و اجتماعی محسوب می شود زیرا شرکت درفعالیت های ورزشی افراد را به هم نزدیک می کند راه ها و فرصت های بسیاری را برای ماهر شدن در اجتماع فراهم می آورد و به طور کلی یک فرآیند آموزشی در ابعاد مختلف فرهنگی و اجتماعی برای فرد ایجاد می کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قزوین تصریح کرد: ورزش نوعی فعالیت رقابتی بین افراد هست که بر اساس مهارت جسمی استوار بوده و در بر دارنده پاداش درونی و بیرونی هست.

وی به تحولات اخیر در منطقه پرداخت وعنوان کرد: هسته های مقاومت در هزاران نقطه در این دنیا از خون شهیدان مقاومت شکل گرفته و جبهه مقاومت اکنون قویتر از هر زمانی هست.

سرهنگ حسینی اظهار کرد: جبهه مقاومت و پیروزی مردم غزه نمود و نشانی از اضمحلال و نابودی رژیم صهیونیستی هست که امروز در خود غزه و توسط حماس و حزب‌الله در محاصره افتاده هست.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قزوین عنوان کرد: در حالی که حماس و حزب‌الله نیمی از قدرت خود را به نمایش نگذاشتند، رژیم صهیونیستی در باتلاق غزه گرفتار شده و برای چندمین بار قدرت برتر جهانی و منطقه‌ای در باریکه نوار غزه گرفتار شده هست.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل