جزئیات تشییع پیکر شهید نیلفروشان

جزئیات تشییع پیکر شهید نیلفروشان



فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) جزئیات تشییع پیکر شهید نیلفروشان در اصفهان را اعلام کرد.

به گزارش مجاهدت از مشرق، سردار مجتبی فدا در جمع خبرنگاران درباره پیدا شدن پیکر مطهر شهید سردار نیلفروشان و مراسم تشییع این شهید والامقام گفت: سپاه پاسداران برای یافتن پیکر مطهر سرلشکر پاسدار نیلفروشان پیگیری‌های زیادی انجام داد و پیکر مطهر این شهید والامقام در عملیات تفحص سپاه پیدا شد و ان‌ءشالله در اولین فرصت به کشور برگردانده می‌شود.

وی افزود: مردم ولایت‌مدار اصفهان به شدت پیگیر مراسم تشییع پیکر مطهر سردار نیلفروشان بودند و در همین راستا با خانواده این شهید والامقام جلسه‌ای برگزار شد و با توجه به سکونت خانواده شهید نیلفروشان در اصفهان و با نظر و تاکید آنها قرار است که مراسم باشکوهی در اصفهان برگزار شود که زمان آن متعاقبا با هماهنگی دستگاه‌های مربوطه از طریق صدا و سیما و رسانه‌ها به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان یادآور شد: مردم ولایت‌مدار اصفهان در طول تاریخ از ۲۵ آبان سال ۱۳۶۱ تا مراسم گرامیداشت شهدای امنیت، شهید حجازی، شهید زاهدی و شهدای مدافع حرم همیشه در مراسم تشییع شهدا حضور با شکوهی داشتند و این‌بار هم حماسه خلق خواهد کرد.

وی یادآور شد: علاوه بر اصفهان قرار است که در مشهد و تهران هم مراسم تشییع برگزار شود و باید فعلا منتظر باشیم که پیکر مطهر شهید به ایران منتقل شود و بعد از آن برنامه مراسمات اعلام خواهد شد.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده پیکر مطهر شهید نیلفروشان بعد از بازگشت به وطن، ابتدا به مشهد مقدس و تهران منتقل خواهد شد و مقام معظم رهبری نماز میت را اقامه خواهند کرد و پس از آن پیکر شهید در اصفهان تشییع خواهد شد.

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید