نماد سایت مجاهدت

جزایر سه گانه خلیج فارس تعلق همیشگی به ایران دارند

جزایر سه گانه خلیج فارس تعلق همیشگی به ایران دارند


به گزارش مجاهدت از دفاع پرس بوشهر، حجت‌الاسلام «علی زاهددوست» امام جمعه شهرستان دشتی در نماز جمعه خورموج اظهار داشت:  امروز هم مسلمانان در غزه و لبنان به کمک‌های ما و شما شدیداً محتاج هستند. زنان ما به تبعیت از حضرت خدیجه سلام الله علیها طلا و جواهرات خود را و مردان ما به تبعیت از پیامبر اسلام و امیرالمومنین علیه السلام ثمرات باغ‌ها و سرمایه‌های خود را به مردم نیازمند غزه و لبنان کمک می‌کنند.

امام جمعه دشتی با اشاره به هشتم آبان سالروز شهادت بسیجی شهید محمد حسین فهمیده و روز نوجوانان بسیج دانش آموزی بیان کرد: نوجوانان عزیز ما باید از این نوجوان سیزده ساله شهید، درس بصیرت و جوانمردی و شجاعت فرا بگیرند.

وی با اشاره به شهادت سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله و یحیی السنوار رئیس جدید دفتر سیاسی حماس خاطرنشان کرد: دنیا بداند که اسرائیل با این ترورهای کور به نتیجه‌ای نخواهد رسید.

زاهددوست تاکید کرد: بدون شک حاصل این خون‌های مطهر تنومند شدن درخت مقاومت و قوی‌تر شدن روز افزون حماس و حزب الله خواهد بود. این جنایات غیرت و صلابت و شجاعت رزمندگان مقاومت را روز افزون و گام‌های با صلابت آنها را در نابودی و محو رژیم صهیونیستی راسخ‌تر و استوارتر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه به زودی انتقام این خون‌های پاک را از دشمن خواهیم گرفت، افزود: ما انتقام خون فرماندهان شهید و شهدای شهروند ایرانی را تنها به درک واصل کردن نتانیاهو و سران رژیم صهیونیستی و محو و نابودی آن رژیم خبیث می‌دانیم و به ذره‌ای کمتر از آن هم قانع نخواهیم شد.

امام جمعه دشتی گفت: ادعای واهی مالکیت جزایر سه گانه خلیج فارس توسط امارات عربی هم بخشی از پازل توطئه دشمن هست که باید با قدرت در مقابل این توطئه آمریکایی اسرائیلی بایستیم.

وی تصریح کرد: جزایر بو موسی، تنب بزرگ و کوچک از قرن‌ها قبل، متعلق به ایران بوده و تا امروز هم متعلق به ایران هست و در آینده هم متعلق به ایران باقی خواهد ماند و ادعای امارات و حمایت برخی کشورهای بی‌آبروی غربی هیچ مسئله‌ای را تغییر نخواهد داد.

زاهددوست تاکید کرد: باید سال‌ها قبل شرایط سکونت در این جزایر برای مردم فراهم می‌شد و دولت باید تسهیلات و امکانات لازم برای سکونت در این جزایر فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: به فضل الهی جمهوری اسلامی در خصوص تمامیت مرزی خود اعم از مرزهای زمینی و دریایی با احدی مماشات نخواهد کرد، و دست هر متجاوزی به مرزهای کشور را قطع خواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل