نماد سایت مجاهدت

جزیره خارگ نماد مقاومت و وحدت است

جزیره خارگ نماد مقاومت و وحدت هست


به گزارش مجاهدت از دفاع پرس بوشهر ،حجت الاسلام «محمد قادری» مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر امروز در مراسم معارفه رئیس دفتر ویژه تبلیغات اسلامی در جزیره خارگ اظهار داشت: تبلیغات اسلامی با بهره‌گیری از شبکه عظیم مردمی مساجد، هیأت مذهبی، امامان محله و پایگاه‌های اجتماعی و مؤسسات و خانه‌های قرآنی و کانون‌های فرهنگی تبلیغی در عرصه تبیین اسلام ناب محمدی فعالیت می‌کند.
 
وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی طبق فرمایشات مقام معظم رهبری وظیفه ذاتی دارد آن هم جهاد تبیین هست و باید نسبت به دیگر ارگان‌ها ما در این خصوص عملکرد پربارتری داشته باشیم برنامه‌های سالانه سازمان در راستای جهاد تبیین گنجانده شده و مدیریت می‌شود.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: در کنار جهاد تبیین، جهاد امید آفرینی در جامعه نیز سرلوحه برنامه‌های این سازمان هست چرا که در جامعه ما بحث امید کمرنگ شده و با توجه فعالیت‌های شبانه روزی دشمنان انقلاب اسلامی در سمپاشی اطلاعات نادرست به دنیا و مردم کشورمان و کم ارزش جلوه دادن فعالیت‌ها، یاس و ناامیدی را در بین جوانان و مردم ایجاد می‌کند.
 
وی با بیان اینکه جزیره خارگ نماد مقاومت و وحدت هست تصریح کرد: خارگ دارای غنای فرهنگی و اهمیت بسیار بالایی برای سازمان تبلیغات اسلامی هست و این سازمان برنامه‌های ویژه و مستمری را در حوزه مختلف برای این جزیره تدوین کرده هست.
 
انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل