مجاهدت

جزییات حمله موشکی حزب‌الله به حیفا/ مراکز آموزشی «اسرائیل» تعطیل شدند


گروه بین‌الملل دفاع‌پرس: سیصد و پنجاه و سومین روز از انجام موفقیت‌آمیز و غافلگیرانه عملیات «طوفان‌الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت اسلامی فلسطین علیه رژیم صهیونیستی می‌گذرد؛ عملیاتی که به دنبال آن صهیونیست‌ها برای کاهش فشار روانی این شکست غیرقابل ترمیم اقدام به حمله هوایی، زمینی و دریایی به نوار غزه کردند که در جریان این جنگ تاکنون حدود ۴۱ هزار شهروند غیرنظامی فلسطین به شهادت رسیده و بالغ بر ۹۴ هزار نفر مجروح شدند و البته در پی مقاومت و استقامت آنها، ارتش «اسرائیل» نیز متحمل تلفات و خسارات فراوانی شده هست، ضمن اینکه تغییرات و تحولات مرزی مابین رژیم صهیونیستی و لبنان هر لحظه بحرانی‌تر می‌شود.

در ادامه مهم‌ترین تحولات جنگ غزه را می‌خوانید.

تداوم حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به غزه 

دفاع مدنی غزه اعلام کرد آمار قربانیان حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه در صبح روز شنبه به ٤٣ شهید از‌جمله ١٤ کودک و ۵ زن رسید.

خروج بیمارستان شهدای الاقصی از چرخه خدمت

مدیریت بیمارستان شهدای الاقصی در دیر البلح در مرکز غزه درباره خروج این بیمارستان از چرخه خدمت ظرف کمتر از ١٠ روز، به دلیل پایان سوخت و کمبود لوازم یدکی برقی هشدار داد.

در حمله جنگنده‌های رژیم اشغالگر به دیر البلح در مرکز غزه منزل خانواده دواس ویران شد. در این حمله ٤ فلسطینی به شهادت رسیده و تعدادی مجروح شده‌اند.

حمله مقاومت عراق به فلسطین اشغالی

برخی منابع خبری از حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به اهدافی در اراضی اشغالی فلسطین خبر می‌دهند. این حمله با موشک ارقب صورت گرفته و چندین هدف در اراضی اشغالی هدف قرار گرفته هست.

موشک‌های حزب‌الله شمال فلسطین اشغالی را در هم کوبید

رسانه‌های صهیونیستی از شلیک ۱۵ موشک در دور دوم حمله موشکی از خاک لبنان به سمت «الجلیل سفلی» در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

مراکز آموزشی «اسرائیل» تعطیل شدند

روزنامه عبری زبان «اسرائیل هیوم» و منابع دیگری اعلام کردند که پس از حملات بامداد امروز حزب‌الله، مراکز آموزشی در حیفا، عکا، طبریه، نهاریا و صفد امروز یکشنبه تعطیل شدند.

حمله موشکی به حیفا 

منابع عبری زبان با اشاره به شلیک حداقل ۷۵ موشک از جنوب لبنان به سمت شمال فلسطین اشغالی، از زخمی شدن ۳ صهیونیست در منطقه کریات بیالیک در نزدیکی حیفا خبر دادند.

کد ویدیو

موج پنجم حملات موشکی حزب‌الله به «اسرائیل»

خبرنگار الجزیره اعلام کرد که موج پنجم حملات موشکی حزب‌الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی طی چند ساعت گذشته آغاز شده هست.

تبادل آتش بین لبنان و رژیم صهیونیستی 

به گزارش مجاهدت از شبکه خبری المنار، جنگنده‌های اشغالگران صهیونیست صبح امروز ده‌ها حمله به مناطق مرزی جنوب لبنان انجام دادند که بر اثر آن تعدادی از مردم و شهروندان لبنانی زخمی شدند.

شلیک ۱۲۰ موشک به سمت فلسطین اشغالی

شبکه الجزیره اعلام کرد که طی ساعات اخیر بیش از ۱۲۰ موشک از لبنان به سمت شمال فلسطین اشغالی شلیک شده هست. این موشک‌ها به مناطق الجلیل، کریات بیالیک و موریشت در اطراف حیفا اصابت کرده و خسارات زیادی به بار آورده هست.

در حال تکمیل…

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل