نماد سایت مجاهدت

جلسه شورای اداری شهرستان آبدانان

جلسه شورای اداری شهرستان آبدانان


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، امروز دوشنبه جلسه شورای اداری شهرستان آبدانان به ریاست «رحمانی»فرماندار و با دستور کار هماهنگی برگزاری مراسمات ویژه هفته دولت در فرمانداری آبدانان برگزار شد.

 «رحمانی» فرماندار آبدانان، در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت شهید آیت الله رئیسی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر باید برای همه ما مسئولان الگو باشند، اظهار داشت: با پیروی از راه و روش این شهیدان والامقام نظام مقدس جمهوری اسلامی در هر حوزه‌ای و با ارائه عملکرد خوب و کار خلاقانه و هوشمندانه بایدگره گشایی کار مردم باشیم.

«رحمانی» با اشاره به خصوصیات اخلاقی این شهیدان افزود:کار جهادی و داشتن روحیه‌ی خدمت به خلق از ویژگی‌های محوری دولتمردان جمهوری اسلامی هست.

وی اضافه کرد: مدیران از تریبون مساجد، دیدار با مردم و مصاحبه و گفتگو با رسانه‌ها می‌توانند دستاورد‌های دولت را برای مردم تشریح کنند.

فرماندار آبدانان در پایان بیان کرد: گلباران و غبارروبی گلزار شهدای شهرستان، ملاقات عمومی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، برپایی میز خدمت ادارات در محل مسجد نماز جمعه جدید و افتتاح چندین پروژه عمرانی، آموزشی، بهداشتی و… از شاخص‌ترین برنامه‌های هفته دولت در این شهرستان خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل