نماد سایت مجاهدت

جمهوری اسلامی حامی واقعی و همیشگی جبهه مقاومت است

جمهوری اسلامی حامی واقعی و همیشگی جبهه مقاومت هست


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، «یدالله رحمانی» استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (دوشنبه) در گفت و گو با صدا و سیمای مرکز استان با اشاره به حوادث منطقه و اتفاقات غزه و لبنان اظهار داشت: جامعه جهانی مدت هاست که شاهد اقدامات وحشیانه و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی به سرگردگی آمریکا هست و آنچنان که باید و شاید این اقدامات توسط جامعه جهانی محکوم نشده هست.
 
وی افزود: کسانی که امروز جنایت‌های اسرائیل را شاهد هستند و در برابر این جنایت‌ها سکوت کردند توسط آیندگان قضاوت خواهند شد که چرا جبهه مقاومت، غزه، لبنان و فلسطین در این برهه حساس تنها گذاشته شدند.
 
استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ملت غیور ایران همواره پرچمدار مبارزه با استکبار بوده و اصلی‌ترین حامی و همراه جبهه مقاومت و مردم عزیز لبنان و فلسطین هستیم ابراز داشت: به توصیه مقام معظم رهبری همه آحاد جامعه وظیفه دارند و تکلیف هست که روز به روز با حمایت بیشتر از جبهه مقاومت و بیان اقدامات وحشیانه و ددمنشانه رژیم اسرائیل را رسوا کنیم.
 
رحمانی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران حمایت‌های لازم از جبهه مقاومت با پشتیبانی امکانات و منابع را به طور مستمر دارد با اینکه مسائل مربوط به جلب حمایت کشور‌های منطقه از جبهه مقاومت را نیز انجام می‌دهد.
 
وی بر همدلی و همراهی کشور‌های همسایه از جبهه مقاومت تاکید کرد و گفت به فرموده امام راحل اگر همه مسلمان هر کدام یک کاسه آب بریزند صهیونیست را آب می‌برد لذا اگر همدلی در میان آحاد همه مسلمان باشد جبهه مقاومت با پشتیبانی و اراده اقدامات خود علیه این رژیم جنایتکار را بیشتر خواهد کرد و به زودی شاهد نابودی اسرائیل جنایتکار و کشور‌های حامی او از روی زمین خواهیم بود.
 
انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل