نماد سایت مجاهدت

جمهوری اسلامی پرچم‌دار جبهه حق به رهبری امام خامنه‌ای است


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «علی سعیدی» امام جمعه موقت شاهرود در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهر اظهار داشت: استقامت و پایداری، توجه به آزمون اللهی، وحدت زیر سایه رهبر معظم انقلاب اسلامی و اعتماد به وعده اللهی از شرط‌های پایداری و پیروزی جبهه حق در مقابل باطل هست.

وی با اشاره به توفان و زلزله‌های سیاسی و اجتماعی، عنوان کرد: این تکان‌ها که امروزه در دنیا شاهد آن هستیم ناشی از جابه‌جایی قدرت هست.

حجت الاسلام سعیدی با اشاره به اینکه تاکنون دنیا ۲ بار شاهد جابه‌جایی قدرت بود، اظهار کرد: قرن ۱۵ تا ۱۹ میلادی اروپا مرکز قدرت بود و طی جنگ جهانی اول و دوم آمریکا وارد عرصه شد و بدون پرداخت هزینه قدرت از اروپا به آمریکا انتقال یافت.

وی با اشاره به اینکه از سال ۲۰۰۰ به بعد قدرت در حال جابه‌جا شدن هست، افزود: ۲ نوع جابه‌جایی در حال شکل گرفتن هست؛ یکی از تک قطبی به پنج قطبی آمریکا، چین، روسیه، هند و ایران و دیگری از محوریت باطل به حق هست.

امام جمعه موقت شاهرود تصریح کرد: طی چند سال گذشته نقش تعیین‌کننده ایران اسلامی در معادله‌های قدرت برای همه جهانیان بیشتر ملموس شده هست.

این مسئول با بیان اینکه ایران اسلامی در این ۲ نوع جابه‌جایی قدرت نقش تعیین کننده و به‌سزایی دارد، ابراز کرد: جمهوری اسلامی پرچم‌دار جبهه حق به رهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) هست.

خطیب جمعه شاهرود با بیان اینکه قدرت استکبار جهانی در حال افول هست، افزود: دشمنان از همه ظرفیت و توانمندی‌های خود در عرصه‌های مختلف برای ماندن استفاده می‌کنند تا در مقابل جبهه حق پیروز شوند.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی در خدمت شیطان برای مقابله با جبهه حق هست، اضافه کرد: تقابل باطل و حق تنها از راه نظامی نیست انواع و اقسامی از جمله تهاجم فرهنگی، حیله و فتنه‌ها دارد.

حجت الاسلام سعیدی با اشاره به استفاده دشمن از فناوری‌های نوین، گفت: هوش مصنوعی یکی از ابزاری هست که دشمن در راه رسیدن به اهدافش از آن استفاده می‌کند.

امام جمعه شاهرود ادامه داد: تقابل منطقه‌ای و بین‌المللی تنها با رژیم صهیونیستی نیست بلکه با جبهه استکبار و کفر هست و محور این باطل آمریکا و کانون درگیری منطقه غرب آسیا هست.

وی با بیان اینکه بقای حق بستگی به نابودی جبهه استکبار دارد، متذکر شد: جمهوری اسلامی در حکمرانی دفاعی با هدایت رهبر معظم انقلاب توانسته دنیا را متحیر کند.

خطیب جمعه شاهرود به برگزاری نمازجمعه استثنایی ۱۳ مهر به امامت رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: این نماز جمعه شبیه به مباهله بود.

این مسئول با اشاره به روایتی از امام حسن عسکری(ع) ابراز داشت: عزت جزیی از ارکان پیوستگی انسان با محور حق هست و کسی که از حق فاصله گیرد، ذلیل می‌شود.

امام جمعه موقت شاهرود به دهم ربیع‌الثانی سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س)‌ و ۲۶ مهر روز تربیت بدنی و ورزش نیز اشاره کرد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل