نماد سایت مجاهدت

جمهوری اسلامی پشتیبان اصلی جبهه مقاومت/ جبهه مبارزه با صهیونیست به اقتدار و انسجام دست‌یافته است

جمهوری اسلامی پشتیبان اصلی جبهه مقاومت/ جبهه مبارزه با صهیونیست به اقتدار و انسجام دست‌یافته است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در نشست بصیرتی که با حضور جمعی از مومنین در مسجد چهارده معصوم روستای بازمرگان از توابع شهرستان مشهد برگزار شد، اظهار داشت: از صدر خلقت تاکنون جدال بی‌امانی بین باطل و حق جریان داشته که پایان‌ناپذیر هست.

وی افزود: گاهی اهل حق در برابر باطل مقاومت کردند و نبرد آن‌ها به پیروزی ختم شده و گاهی هم در برابر زیاده‌خواهی دشمن کوتاه آمدند و تنبیه شدند که این روند ادامه دارد. از پیروزی‌ها و شکست‌ها نباید خیلی مغرور یا ناامید شد چراکه خدا با ما هست. خداوند وعده داده و وعده او حق هست. اگر امتی به یاری دین خدا شتافت پروردگار آن‌ها را یاری می‌کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود با بازخوانی وقایع دهه ۶۰ در ایران، گفت: تحولات امروز منطقه غزه، لبنان و فلسطین تکرار وقایع دهه ۶۰ در ایران هست. اگر مردم فلسطین و لبنان مقتدارانه در برابر رژیم صهیونیستی بایستند، خون بر شمشیر پیروز هست هرچند این رژیم جنایت‌ را به حد اعلا برساند.

این مقام مسئول تصریح کرد: بحمدالله امروز جبهه مقاومت، جبهه به هم پیوسته، منسجم و مقتدری هست و شهادت بزرگان این جبهه نه تنها خللی در عزم رزمندگان به وجود نمیآورد بلکه اتحاد، انسجام، قوت و قدرت این جبهه را بیشتر می‌کند.

سردار یوسفعلی‌زاده بیان داشت: جمهوری اسلامی پشتیبان اصلی جبهه مقاومت هست و جبهه‌ای که بدون کتمان امروز موفق شده سیلی بسیار محکمی به دشمن بزند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، شرایط رژیم منحوس و جنایتکار صهیونیستی را به ۷۰ سال پیش یعنی هنگام تولد این رژیم جعلی برگرداند.

وی تاکید کرد: با تحولات فلسطین و لبنان، ملت‌های دنیا پشتیبان مردم مظلوم این کشورها هستند. آن‌ها به میدان آمده‌اند و با قیام خود نسبت به جنایات اسرائیل در فلسطین و لبنان ابراز تنفر و انزجار کرده‌اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی تکلیف فرمودند به جبهه مقاومت و مخصوصا مردم مظلوم لبنان کمک شود که این تکلیف فرض هست یعنی واجب فوری هست و هرکس در هر حوزه که توان دارد باید به میدان بیاید و از مسلمانان لبنان و فلسطین پشتیبانی کند.

این مقام مسئول تاکید کرد: بحمدالله جمهوری اسلامی موازنه نبرد در فلسطین، لبنان و غزه را تغییر داده و دست رزمندگان جبهه مقاومت پر هست و سامانه‌های گنبد آهنین و فلاخن داوود کارآمدی خود را از دست داده و در برابر حملات حزب‌الله لبنان و حماس ناتوان هست.

سردار یوسفعلی‌زاده گفت: هیچگاه جبهه مبارزه با صهیونیست به اقتدار و انسجام کنونی دست پیدا نکرده بود اگرچه دشمن نیز میزان خشونت خود را در قبال مردم افزایش داده هست. ملت ایران اسلامی دوران دفاع مقدس را درک کرده و درس‌آموز مکتب سیدالشهدا علیه‌السلام در عاشورا هست و نسبت به مصائبی که حکام جور بر اولیای دین، خاندان عصمت و طهارت و امت اسلام و ملت ایران روا داشتند آشنا هست.

وی عنوان داشت: به تکرار پیروزی مردم ایران اسلامی در دفاع مقدس در دهه ۶۰ در جبهه مقاومت فلسطین، لبنان و یمن و پیروزی حق بر باطل که در نهایت منجر به فرج حضرت مهدی (عج) خواهد شد، امیدوار باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل