نماد سایت مجاهدت

جنایات و نسل کشی رژیم صهیونیستی بهترین سند برای نابودی این رژیم غاصب است


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین «علی اکبر درخشنده» معاون فرهنگی و آموزشی تبلیغات اسلامی مازندران عصر امروز در گردهمایی بانوان کنشگر و فعالان فرهنگی استان که در سالن شهدای اداره کل تبلیغات اسلامی استان در بابل برگزار شد، با بیان اینکه گردهمایی قطعاً سننتصر توسط بانوان فعال فرهنگی و کنشگران روضه‌های خانگی، شورای هیئات مذهبی، ستایشگران بانوی اهل بیت برگزار شد، اظهار داشت: این همایش در حمایت از فعالان جبهه مقاومت و رزمندگان حزب الله و جبهه مقاومت برگزار شد.

وی افزود: این همایش اعلان انزاجار و محکومیت اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی هست، افزود: سننتصر «یعنی این که با قدرت و نصرت الهی به زودی پیروز می‌شویم و ان شالله جشن پیروزی امت حزب الله و نابودی اسرائیل را در قدس شریف خواهیم دید.»

این مسئول جنایات و نسل کشی صورت گرفته توسط رژیم صهیونیستی را بهترین سند برای نابودی و پایان رژیم غاصب صهیونیستی بیان کرد و ادامه داد: با نگاه به کارنامه پر از تباهی رژیم صهیونیستی در ۷۰ سال گذشته، شاهد هستیم که جنایت زیادی انجام داده هست.

معاون فرهنگی و آموزشی تبلیغات اسلامی مازندران تصریح کرد: امروز برائت و انزجار از اسرائیل، منحصر به مردم فلسطین و انسان‌های مسلمان نیست بلکه سراسر جهان فریاد مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند و نفرت از رژیم صهیونیستی، نفرت جهانی هست.

حجت الاسلام درخشنده یادآور شد: کنشگران و فعالان فرهنگی این استان نیز از جمله افرادی هستند که با این گردهمایی آمده اند تا انزجار خود را اعلام کنند و شعار قطعاً سنتصر باور همه رزمندگان محور مقاومت و بشارتی هست که خدا به مؤمنان داده هست.

وی عنوان کرد: اقدامات اسرائیل بسیار وحشیانه، ظالمانه و غیر انسانی بوده هست و قطعا با یاری خدا تلخی‌ها خواهد گذشت و قطعاً مقاومت پیروز خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل