مجاهدت

جنایت صهیونیست‌ها علیه کودکان در دیر البلح


گروه بین‌الملل دفاع‌پرس: سیصد و پنجاه و سومین روز از انجام موفقیت‌آمیز و غافلگیرانه عملیات «طوفان‌الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت اسلامی فلسطین علیه رژیم صهیونیستی می‌گذرد؛ عملیاتی که به دنبال آن صهیونیست‌ها برای کاهش فشار روانی این شکست غیرقابل ترمیم اقدام به حمله هوایی، زمینی و دریایی به نوار غزه کردند که در جریان این جنگ تاکنون بیش از ۴۱ هزار شهروند غیرنظامی فلسطین به شهادت رسیده و بالغ بر ۹۱ هزار نفر مجروح شدند و البته در پی مقاومت و استقامت آنها، ارتش «اسرائیل» نیز متحمل تلفات و خسارات فراوانی شده هست، ضمن اینکه تغییرات و تحولات مرزی مابین رژیم صهیونیستی و لبنان هر لحظه بحرانی‌تر می‌شود.

در ادامه مهم‌ترین تحولات جنگ غزه را می‌خوانید؛ 

بمباران مناطق مسکونی و پناهگاه‌های آوارگان غزه

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد و صبح امروز نیز مانند روز‌های گذشته مناطق مسکونی نوار غزه را هدف قرار دادند.

به گزارش مجاهدت از شبکه المیادین، در جریان بمباران خانه‌های فلسطینی‌ها در اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه تعدادی از غیرنظامیان بی گناه هدف قرار گرفتند.

شهادت سه فلسطینی در بمباران یک مدرسه اردوگاه النصیرات

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین به صورت وحشیانه‌ای مدرسه خالد بن ولید که تبدیل به پناهگاه آوارگان فلسطینی در شرق اردوگاه النصیرات شده بود را بمباران کردند که در پی آن دست کم سه فلسطینی به شهادت رسیدند.

چادر آوارگان غزه در محاصره باران و فاضلاب

در پی بارش شدید باران در بخش مرکزی باریکه غزه، جایی که نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی همچنان به حملات وحشیانه خود ادامه می‌دهند؛ آب باران و آب فاضلاب وارد چادر‌ها و محل اسکان آوارگان شده و شرایط را برای آوارگان فلسطینی سخت‌ترکرده هست.

جنایت علیه کودکان در «دیر البلح»

رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که در جریان حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به دیر البلح در مرکز باریکه غزه پنج فلسطینی از جمله ۴ کودک به شهادت رسیدند.

شکنجه و تحقیر اسرای فلسطینی توسط صهیونیست‌ها

به گزارش مجاهدت از شبکه خبری العالم، دو آزاده فلسطینی از اردوگاه الفوار در الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری درگفت و گو با العالم روایت اسارت، شکنجه و رفتار‌های وحشیانه و غیر انسانی نیرو‌های رژیم صهیونیستی را بازگو کردند.

در حال تکمیل…

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل