جهادگران ایثارگر و فداکار عرصه سلامت، زائر سیدالشهدا (ع) می‌شوند

جهادگران ایثارگر و فداکار عرصه سلامت، زائر سیدالشهدا (ع) می‌شوند


به  گزارش دفاع‌پرس از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدعباس موسوی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس امروز چهارم دی ماه با بیان اینکه هفتمین دوره طرح «زائران حرم حسینی» از محل عواید موقوفات دارای درآمد مرتبط در دی‌ماه جاری اجرا می‌شود اظهار داشت: طی این طرح ۲۲ نفر از مشتاقان زیارت ائمه اطهار (ع) که از میان جهادگران سلامت انتخاب شده‌اند فردا به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام موسوی تاکید کرد: علت انتخاب جهادگران سلامت به پاس تکریم و تجلیل از زحمات بی‌دریغ کادر بهداشت و درمان است که در ایام شیوع کرونا جهادگونه در امر مبارزه با ویروس منحوس کرونا فعالیت کرد‌ه‌اند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان فارس در ادامه افزود: این کاروان زیارتی روز دوشنبه ۵ دی‌ماه از مقابل حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز حرکت و از طریق مرز مهران وارد کشور عراق خواهد شد.

موسوی خاطرنشان کرد: این طرح با هدف اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان و با رویکرد شفاف‌سازی واطلاع‌رسانی از آثار و برکات وقف صورت گرفته است.

وی افزود: اجرای مراسم بدرقه در بقاع متبرکه (چاووشی خوانی، اسپندگردانی)، زیارت دسته‌جمعی، تجمع زائران در اماکن مقدسه و بهره‌مندی از موعظه وعاظ مطرح کشوری، توزیع بسته‌های فرهنگی و دیگر برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در طول برگزاری این طرح انجام خواهد شد.

موسوی در خصوص نحوه انتخاب و شناسایی افراد واجد شرایط نیز گفت: این امر با هماهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی و ادارات کل بهداشت و درمان صورت گرفته و از میان زائران تعداد ۱۶ نفر از محل موقوفات فارس و مابقی از استان هرمزگان هستند که همگی در قالب یک کاروان از مبدأ شیراز به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید