جهاد تبیین را از خود و اطرافیانمان شروع کنیم

جهاد تبیین را از خود و اطرافیانمان شروع کنیم


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از لامرد، سردار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در سخنرانی خود در جمع مردم شهر لامرد که به مناسبت ایام گرامیداشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر با حضور امام جمعه لامرد، فرمانده سپاه این شهرستان و مسئولین لامرد در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد پس از بیان خاطراتی از عملیات بیت المقدس که به آزادی خرمشهر منتهی شد اظهار داشت: برای پیروزی بر دشمن در جبهه‌های جدید ابتدا امید را در دل خودتان زنده کرده و سپس تبیین حقایق و جهاد تبیین را از خانه خود شروع کنید تا توطئه‌های دشمن خنثی شود.

سردار کوشکی جهرمی بیان کرد: قدرت دارای مولفه‌ها و ابعادی چون نظامی، اقتصادی، صنعتی و علمی است که باید در این ابعاد خود را قدرتمند کنیم اما نباید از مسایل فرهنگی و تربیتی که دشمن برای تضعیف ما در کنار مسائل اقتصادی دست روی آنها گذاشته غافل شویم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: اکنون که دشمن از نظر دفاعی و نظامی از تسلط بر ما ناامید شده آنها روی دو عنصر و در دو جبهه اقتصادی و فرهنگی تربیتی تمرکز کرده‌اند که به مدد آن بر ما فائق شوند و رهبر انقلاب نیز چندین دهه است که در مورد این دو مورد تذکر داده‎‌اند و به ویژه درخصوص اهمیت رفع مسائل اقتصادی در یکی دو دهه اخیر بارها صحبت کرده‌‌اند و حتی نامگذاری سالهای مختلف به نام سالهای اقتصادی نیز در همین راستا بوده است.

وی گفت: مسایلی مثل گرانی، تورم، بیکاری که امروز وجود دارد پاشنه آشیل جامعه ما است و باید رفع شود هرچند همانند دوران دفاع مقدس این مردم هستند که همچنان دارند تحمل می‌کنند اما باید به فضل الهی خود را از نظر اقتصادی نیز تقویت کنیم.

سردار کوشکی افزود: دومین جبهه ‌ای که دشمن امروز برای ما طراحی و تعریف کرده در بستر اعتقادی، اخلاقی و ارزشی ما است و پرچمدار مسایل ضدفرهنگی و ضدتربیتی در درون مرزهای ما کسانی هستند که عامدانه کشف حجاب می‌کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس تشریح کرد: در همین راستا دشمن جبهه جدیدی که تلفیق دو جبهه اقتصادی و فرهنگی است ایجاد کرده و آن تزریق یاس و ناامیدی و تفکر تک فرزندی یا تجرد است و بنا دارند زاد و ولد را در کشور ما به صفر برسانند و نظریه پردازان آنها از جمله کیسینجر نیز گفته اگر ایران با این ضریب رشد جمعیت منفی پیش برود طی چند دهه دیگر از درون نابود خواهد شد و توصیه من به شما جوانان این است که از ازدواج نترسید و خانه‌هایتان را مهد تربیت سربازان دین کنید.

سردار کوشکی تاکید کرد: از سال 42 تا کنون نظام سلطه جنگهای متعددی بر ما تحمیل کرده که در تمام آنها پیروز بوده‌ایم و برای ما پیروزی حاصل شده است در جنگ اقتصادی نیز برآورد آنها این است که ایران ورشکست شود اما نتوانستند و نمی‌توانند زیرا ما چند عنصر اساسی داریم که به مدد آنها بر خرمشهرهای دیگر هم فایق خواهیم آمد.

وی تشریح کرد: سه عنصر اساسی ما  عبارت است از راهبری امامین انقلاب، امت یا مردم و حلقه پیوند بین امام و امت که همان ارزشهای اخلاقی و الهی است که این سه اگر ید واحده شدند سبب پیشرفت کشور شدند.

سردار کوشکی در پایان تاکید کرد: ابتدا امید را در دل خودتان زنده کرده و سپس تبیین حقایق و جهاد تبیین را از خانه خود شروع کنید تا توطئه‌های دشمن خنثی شود.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید