«حاج قاسم» برای همه جهانیان الگو شده است

«حاج قاسم» برای همه جهانیان الگو شده است


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از کرمانشاه، «بهمن امیری مقدم» استاندار کرمانشاه امروز در چهارمین جلسه شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در استانداری کرمانشاهبرگزار شد با بیان اینکه نظام و کشور مدیون خون شهدا است، اظهار داشت: باید در مسیر شهدا گام برداریم و تلاش کنیم تا برعکس شهدا عمل نکنیم.

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به در پیش بودن روز جهانی مقاومت و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، افزود: امروز حاج قاسم نه صرفا متعلق به جهان اسلام، بلکه متعلق دنیا بوده و برای همه جهانیان الگو شده است، لذا استکبار جهانی تمام تلاش خود را برای خدشه دار کردن چهره حاج قاسم کرده و خواهد کرد.

وی با اشاره به در پیش بودن مناسبت های مهمی مثل هفته بصیرت و دهه مقاومت، گفت: باید از این فرصت ها در تبیین از خود گذشتگی‌ها و ایثارگری شهدا و رزمندگان استفاده کنیم.

امیری مقدم اشاره ای هم به راه اندازی پویشی تحت عنوان «من حاج قاسم و حاج قاسم‌های انقلاب را دوست دارم»به پیشنهاد اعضای جلسه داشت و گفت: برپایی چنین پویش هایی می تواند در معرفی مکتب حاج قاسم به نسل جوان تاثیرگذار باشد.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: باید نوجوانان و جوانان را با روحیات، رفتار و منش حاج قاسم آشنا کرده و کاری کنیم امثال حاج قاسم الگوی نوجوانان و جوانان ما بشوند.

وی در ادامه با بیان اینکه مسئولان باید رفتار و منش حاج قاسم را الگوی خود در انجام امورات قرار دهند، گفت: خدا نکند روزی برسد مسئولی عکس حاج قاسم و شهدا را صرفا برای ارتقای جایگاه خود به دیوار اتاق کارش نصب کند که در این صورت ظلم بزرگی به شهدا و آرمان‌های آنها کرده ایم.

امیری مقدم اشاره ای هم به دلایل دشمنی آمریکایی ها با ما داشت و گفت: آمریکا نمی تواند قدرت امروز ما را ببیند و برای ضربه زدن به ما دست به هر کاری می زند.

استاندار کرمانشاه در ادامه ضمن تبریک روز دانشجو، بیان کرد: شهدای دانشجو راه را از باب ایجاد روحیه استکبارستیزی برای دانشجویان امروز هموار کردند و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار به مقابله با استکبار ایستادند، لذا اگر امروز کسی بخواهد از این فضا بر خلاف اصول و عقاید شهدای دانشجو استفاده کند به این شهدا خیانت کرده است.

وی در ادامه شبکه های اجتماعی بی در و پیکر را در بروز اغتشاشات اخیر متهم دانست و گفت: با شانتاژهای خبری این رسانه های معاند است که امروز دانشجویان ما مطالباتشان به حد اختلاط دختر و پسر در سلف سرویس دانشکده تنزل کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید