حجت‌الاسلام گواهی: ضرورت خاطره‌گویی پیشکسوتان جهاد و مقاومت در مدارس/ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس حافظ حماسه‌های دفاع مقدس است

بنیاد حفظ آثار و نسر ارزش‌های دفاع مقدس حافظ رخداد‌های دفاع مقدس است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالعلی گواهی» رئیس عقیدتی ستاد کل نیرو‌های مسلح امروز (شنبه) در همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در حاشیه نمایشگاه «کوی جهاد و مقاومت»؛ ویژۀ دستاورد‌های پنج ساله سازمان‌ها و ادارات کل استانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با بیان اینکه حضور ملت ایران در تشییع شهدای گمنام دفاع مقدس بی‌نظیر بود، اظهار داشت: امسال مردم در داخل و خارج از کشور یاد شهید سلیمانی را گرامی داشتند؛ هرچه از زمان می‌گذرد خلاء وجودی شهید سلیمانی بیشتر احساس می‌شود.

حجت‌الاسلام گواهی در ادامه خطاب به مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: شما حافظان ارزش‌های بزرگترین رخداد انقلاب اسلامی هستید و آنقدر این رخداد مهم است که پس از بیش از ۳۰ سال از جنگ هر روزمان را با دفاع مقدس آغاز می‌کنیم.

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی محال است سخن و دیداری داشته باشند که در آن از دفاع مقدس نگویند.

وی با بیان اینکه هر تحولی که در انقلاب اسلامی رخ داده به دلیل وجود شهدا است، خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم شهید و شهادت دستخوش تغییرات شوند و از نام آن‌ها سوءاستفاده شود.

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح با تاکید بر اینکه دشمن امروز به‌دنبال ضربه زدن به روحیه مقاومت و شهادت است، خاطرنشان کرد: علی‌رغم تلاش دشمنان امروز مردم برای حضور شهید گمنام در جمع خود انتظار می‌کشیدند.

حجت‌الاسلام گواهی اظهار داشت: این روز‌ها حفظ انقلابی‌گری خیلی مهم‌تر از گذشته است و باید با بصیرت پیش برویم.

وی با بیان اینکه باید نسبت به رخداد‌ها، اقدامات به‌هنگامی داشته باشیم، گفت: دشمن با ایجاد شبهه به‌دنبال تحریف است؛ امروز وظیفه سنگینی در پیچ‌های خطرناکی که در پیش است، داریم و تا زمانی که حق وجود دارد، باطل هست و دشمن در حال طراحی و برنامه‌ریزی برای روز‌های آینده است.

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه باید از ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حفاظت کنیم، اظهار داست: امروز باید پیشکسوتان با حضور در مدارس علاوه بر خاطره‌گویی برای دانش‌آموزان ارتباط تنگاتنگی با مدیران و معلمان داشته باشند.

وی گفت: جنگ امروز دشمن همچون عملیات‌های دفاع مقدس است.

به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس مستقر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، صبح امروز (شنبه) در حاشیه برگزاری نمایشگاه «کوی جهاد و مقاومت»، با حضور معاونین، رؤسای سازمان‌ها و مدیران ادارات کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آغاز شد که تا بیست و یکم دی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 241

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید