حجت الاسلام حاجی صادقی: انسداد مرز در سیستان و بلوچستان توسط نیروی زمینی سپاه یک کار زیر ساختی و جهادی است

حجت الاسلام حاجی صادقی:  انسداد مرز در سیستان و بلوچستان توسط نیروی زمینی سپاه یک کار زیر ساختی و جهادی هست


به گزارش مجاهدت از گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت الاسلام والمسلمین «حاجی صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حجت الاسلام «محمد هادی رضایی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه در جمع رزمندگان در مناطق مرزی جنوب شرق حضور یافتند و از کارگاه‌های طرح انسداد مرزی و روند پیشرفت کار و محل اجرای دیوار کشی که توسط گروه‌های رزمی مهندسی و پدافند غیر عامل در حال ساخت می‌باشد، بازدید بعمل آوردند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی هدف از سفر خود را حضور در جمع سنگر نشینان خط مقدم انقلاب و دفاع از ارزش‌های اسلامی، دفاع از دین و عرض سلام، خدا قوت و رساندن سلام مقام معظم رهبری به این رزمندگان عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه در توصیف کار رزمندگان مستقر در این منطقه مرزی اظهار داشت:انسان اقدامات و زیبایی‌هایی را می‌بیند که اینها برای او قابل توجه هست. واقعأ جا دارد خدا را شاکر باشیم بخاطر همه نعمت هایش؛ بویژه دو نعمت:یکی نعمت رهبری هدایتگر و بی نظیر و یکی هم نعمت سپاه و بسیج. واقعا اینجا انسان می‌بیند اگر سپاه نبود را بهتر درک می‌کند و سپاه پاسداران به معنای حقیقی کلمه یعنی امنیت و خدمت.

وی ادامه داد: نیروی زمینی سپاه با مدیریت سردار پاکپور عملکرد فوق العاده‌ای را بر جا گذاشت و در همه عرصه‌ها، چه عرصه‌های دفاع از انقلاب، مبارزه با ضد انقلاب و تحرکاتش، چه در خدمت رسانی به مردم در زمان‌های مختلف عملکرد خوبی داشته هست. همچنین خدمات نیروی زمینی را در زمان کرونا، در سیل و زلزله فراموش نکرده ایم. امروز شاهد یک جلوه جدیدی از این جهاد نیروی زمینی هستیم و آن هم این کار زیبای دیوار کشی مرز‌ها ست که بنظرم یک کار زیر ساختی مبنایی هست. خیلی از آسیب ها‌ی کشور و بسیاری از نگرانی‌ها را برطرف می‌کند، تردد دشمن را محدود و کنترل می‌کند. خیلی از مسائل دیگر، اخلاقی، روحی و روانی را حل می‌کند و این یک اقدام مهم هست. 

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی افزود: این را هم عرض بکنم که مردم بدانند کار آسانی هم نیست، شاید شما می‌بینید که یک دیواری را آماده کردند، اما چگونه و چه مراحلی را باید گذراند، حتی مواد اولیه اش چقدر باید باشد؛ اینکه کجا ساخته شود با چه قالبی درست بشود و چگونه منتقل بشود، موادی که میخواهند این دیوار را آماده کنند چگونه تهیه شود؛ این کاریست که جز از یک مجموعه نیروی انسانی جهاد گر و الهی با اراده‌های الهی بر نمی‌آید.

نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان گفت:بنظرم بزرگترین کاری که انقلاب اسلامی برای ما کرد پرورش انسان‌های با اراده، باقدرت، با عزم راسخ هست که کار‌های جهادی را با قدرت انجام می‌دهند. خوشحالم و خدا قوت عرض می‌کنم و قطعا می‌دانم که مقام معظم رهبری مدظله العالی از این کار زیبا، فوق العاده خوشحال می‌شوند؛ چون این نه فقط خدمت به امنیت کشور هست، بلکه خدمت به آسایش مردم و خدمت به زندگی مردم هم به حساب می‌آید. این کار هم جهاد، هم دفع دشمن و هم خدمت به مردم هست و خداوند این اقدام را از ما قبول کند. 

انتهای پیام/۹۵۵

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید