حرکت‌های اخیر، رخنه‌ای در اراده مردم ایجاد نخواهد کرد

حرکت‌های اخیر، رخنه‌ای در اراده مردم ایجاد نخواهد کرد


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «محسن علیزاده» نماینده مردم شهرستان‌های سپیدان و بیضاء در مجلس شورای اسلامی، در پیامی شهادت حجت الاسلام «محمد زارع مویدی» طلبه شهید و بسیجی اهل شهر بیضاء در جریان اغتشاشات دیشب در معالی آباد شیراز را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

«وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ.

آری شهادت، عطیه الهی به مجاهدان راه حق و حقیقت است که در راه اعتقاد و باورهای خدایی‌شان ایستاده و پایدار مانده‌اند و حال که بار دیگر دست ایادی استکبار و منافقین از آستین آشوبگران و برهم‌زدگان امنیت این آب و خاک بیرون آمد، تا فرزندی دیگر از شهرستان شهیدپرور بیضاء، از جنس اقتدار و امنیت را به فیض عظیم شهادت نائل کند.

اینجانب شهادت مظلومانه حجت‌الاسلام محمد مویدی، سرباز ولایت و روحانی بسیجی، دومین شهید مدافع امنیت از شهرستان بیضاء در اغتشاشات اخیر، که پس از مجاهدت‌های خالصانه در راه حفظ امنیت و آرامش مردم به درجه رفیع شهادت نائل گردید را به محضر امام عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب  و مردم شریف و شهید پرور شهرستان بیضاء و خانواده این شهید معزز و معظم تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

همچنین به همه بدخواهان، دشمنان و آشوبگران و صحنه‌گردانان این بازی شوم هشدار می‌دهم که این انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی با خون شهیدان گلگون کفن، استوار و سربلند شده است و اینگونه حرکت‌های کور و بزدلانه، رخنه ای در اراده آهنین مردان و زنان ولایتمدار این سرزمین و ایستادگی در راه آرمان‌ها و ارزش‌های مقدسشان ایجاد نخواهد کرد. روح همه شهدای اسلام و ایران اسلامی‌مان سربلند و جاودان باد»

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید