نماد سایت مجاهدت

«حریم رسالت» در مسیر تحققِ ایران قوی با نقش‌آفرینی بانوان

«حریم رسالت» در مسیر تحققِ ایران قوی با نقش‌آفرینی بانوان


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از رشت، «مینا بیابانی» مسئول سازمان بسیج جامعه زنان در گفتگو با خبرنگاران  با اشاره به آغاز به‌کار سومین جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت اظهار کرد: «حریم رسالت» پایه‌گذار حرکت رسانه‌ای برای تحقق ایران قوی با نقش‌آفرینی بانوان هست.  

وی با بیان اینکه روایت زن در تراز انقلاب در بستر جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت فرصت مناسبی برای معرفی الگوی سوم زن مسلمان و جایگاه زن از نگاه جمهوری اسلامی ایران هست، افزود: سومین جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت به میزبانی گیلان همزمان با میلاد حضرت زینب (س) برگزار می‌شود.  

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان با اشاره به محور‌های سومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت گفت: زن، روحیه خودباوری، جهش تولید، مردمی سازی، ایران قوی_ زنِ عفیف، نجیب ومتدین ایرانی و هویت زن مسلمان و روایت زنان موفق والگوی سوم زن مسلمان از محور‌های مشخص شده در این جشنواره رسانه‌ای بانوان هست.  

بیابانی افزود: زن در حقوق بشر غربی و واقعیت نقش رسانه‌ها دردفاع از حقوق زنان_زنِ جامعه ساز، نقش‌آفرینی در تمدن نوین اسلامی و زمینه‌ساز ظهور_ زن محور خانواده، فرزندآوری و سبک زندگی اسلامی ایرانی و نقش زن در ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت از دیگر محور‌های مشخص شده در این جشنواره ملی و بین‌المللی ویژه بانوان هست.

وی با اشاره به آغاز به کاردبیرخانه سومین جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت در گیلان گفت: بانوان فعال رسانه‌ای و فضای مجازی می‌توانند آثار تولیدی خود را تا ۳۰ شهریور ۱۴۰٣به نشانی harimeresalat. com ارسال کنند.

انتهای پیام/

 

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل