نماد سایت مجاهدت

حزب‌الله آماده نبرد زمینی با رژیم صهیونیستی

حزب‌الله آماده نبرد زمینی با رژیم صهیونیستی


گروه بین‌الملل دفاع‌پرس: حزب‌الله لبنان از زمان تاسیس تا امروز به عنوان قوی‌ترین و قدرتمندترین گروه مقاومت اسلامی لبنانی در منطقه به بهترین شکل و صورت ممکن از ملت لبنان و مردم فلسطین حمایت و پشتیبانی کرده هست. گروه مقاومتی که با ایستادگی و مقاومت خود در برابر ماشین جنگی رژیم صهیونیستی ضمن بیرون کردن آن از خاک لبنان، مانع از کشتار و قتل‌عام بیش از پیش فلسطینیان شده هست.

حزب‌الله لبنان با برخورداری از تشکیلات منظم نظامی و رزمی برای سال‌ها و یا بهتر بگوییم برای دهه‌ها به عنوان قدرتمندترین گروه مقاومت در منطقه بوده و امروز هم علی‌رغم تمامی جنایات و ترور‌هایی که رژیم صهیونیستی علیه فرماندهان و رهبران آن انجام داده، همچنان به عنوان یک گروه بزرگ و قدرتمند مطرح هست.

اما نکته مهم پیرامون حزب‌الله لبنان و همچنین سایر گروه‌های مقاومت در منطقه این هست که آنها در بدترین شرایط و در برهه‌های زمانی بسیار سخت و دشوار شکل گرفتند و با توجه به اینکه همواره فرماندهان و رهبران آنها در معرض ترور توسط رژیم صهیونیستی قرار داشتند از ساختاری برخوردار هستند که هدف قرار گرفتن و به شهادت رسیدن بزرگان آنها هیچ تاثیری در فعالیت و عملکرد آنها نداشته و نخواهد داشت.

نمونه این موضوع را می‌توانیم در دوران فعلی و بسیار حساس حزب‌الله لبنان بعد از به شهادت رسیدن «سید حسن نصرالله» دبیرکل این گروه مقاومت اسلامی لبنانی به همراه چندین نفر دیگر از فرماندهان دیگر آن مشاهده کرد. دورانی که ارتش جنایتکار و کودک‌کش صهیونیستی با وحشیانه‌ترین حالت ممکن اقدام به ترور و به شهادت رساندن رهبر و فرماندهان آن کرد ولی همچنان شاهد مقاومت و مبارزه جانانه حزب‌الله لبنان با ارتش «اسرائیل» هستیم.

رژیم صهیونیستی بعد از آنکه سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان را به همراه شماری از فرماندهان و مقامات این گروه مقاومت اسلامی لبنانی در ضاحیه جنوبی بیروت، آن هم با ۸۵ تن بمب به شهادت رساند تبلیغات رسانه‌ای فراوانی را علیه حزب‌الله به راه انداخت و مدعی خلع سلاح آن شد ولی بلافاصه شاهد عملیات موشکی بزرگ و گسترده این گروه مقاومت اسلامی لبنانی علیه اماکن و مواضع صهیونیست‌ها بودیم.

البته این پابان کار نبود و در چند روز گذشته شاهد شنیدن زمزمه‌هایی مبنی بر نزدیک بودن عملیات زمینی ارتش و نظامیان صهیونیست بودیم و حتی در یکی دو روز گذشته نیز اخبار ضد و نقیضی درمورد انجام عملیات زمینی و تلاش ارتش رژیم صهیونیستی برای ورود به خاک لبنان منتشر شده ولی در آن سوی میدان نیز گزارش‌ها حاکی هست که نیرو‌های حزب الله به خصوص نیرو‌های ویژه آن که «گروه رضوان» هستند با قدرت هرچه تمام این حملات را دفع کردند.

بر همین اساس هم روز گذشته «محمود قماطی» نایب رئیس شورای سیاسی حزب‌الله در اظهاراتی عنوان کرده که از نفوذ دشمن در تمام نقاطی که می‌خواست وارد شود جلوگیری شده هست. ضمن اینکه رزمندگان حزب‌الله آماده هرگونه پیشروی زمینی هستند و در این زمینه از دشمن برتری دارند.

از طرف دیگر مقامات و فرماندهان دیگر حزب‌الله لبنان در جدیدترین اظهارات و موضع‌گیری‌های خود تصریح کردند که دشمن صهیونیستی به هر عمقی از خاک لبنان که وارد شود آن نقطه به قبرستان سربازان و تانک‌هایش تبدیل می‌شود. موضوعی که نشان از امادگی بالای این گروه مقاومت اسلامی لبنانی برای مقاومت، مبارزه و حتی تهاجم علیه ارتش اشغالگر و نامشروع صهیونیستی دارد.

در پایان باید گفت نکته جالب توجه پیرامون وقایع چند روز اخیر مرز لبنان با سرزمین‌های اشغالی دریافت گزارش‌هایی هست که نشان می‌دهد رزمندگان مقاومت تمامی تلاش‌های اشغالگران برای نفوذ به خاک لبنان را ناکام گذاشته‌اند. ضمن اینکه شبکه المیادین نیز روز گذشته خبر داده هست که زمندگان حزب‌الله امروز ۵ تلاش نظامیان اشغالگر «اسرائیل» برای نفوذ به مناطق مرزی را ناکام گذاشته‌اند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل