نماد سایت مجاهدت

حماسه دفاع مقدس، قله افتخار ملت ایران است


دفاع مقدس، قله افتخار ملت ایران هست” src=”https://defapress.ir/files/fa/news/1403/6/30/2610207_756.jpg” alt=”حماسه دفاع مقدس، قله افتخار ملت ایران هست” width=”306″ height=”184″ align=”left”>به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، سرتیپ پاسدار سید «صادق حسینی» فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه با تبریک میلاد با سعادت پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) و همچنین هفته دفاع مقدس، اظهارداشت: پیامبر، نمونه‌ای کامل از انسانیت و چراغی روشنی‌بخش برای بشریت هست که همگان را به سوی عدالت، معرفت و دوری از بت‌پرستی و دعوت به خداپرستی رهنمون می‌سازد.
 
وی افزود: دشمنان آمده بودند تا به این قدرت نوظهور پایان دهند، اما مشیت الهی نقشه‌های آنان را باطل کرد و با وجود همه چالش‌ها، ملت ایران پیروز شد.
 
سردار «حسینی» با بیان اینکه حماسه‌آفرینی قله اوج افتخار ملت ایران در دوران دفاع مقدس هست، خاطرنشان کرد: رهبری امام، اراده ملت، توکل به خدا، روح اعتقادی و همبستگی فوق‌العاده، بخشی از عناصر پیروزی ما در دفاع مقدس بودند.
 
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) اضافه کرد: با رهبری امام و درایت ملت، توطئه‌ها خنثی شده و ایران از قدرت وابسته به قدرت بازدارنده تبدیل شده هست. ما اکنون به قدرت ضربه زدن به دشمن و استکبار در هر سطحی دست یافته‌ایم و این نتیجه دفاع مقدس هست.
 
سردار «حسینی» با اشاره به اینکه متجاوزین در دوران دفاع مقدس به کمک استکبار با وعده فتح تهران در باتلاق مرگ و فلاکت فرو رفتند، گفت: امروز شاهد تحقق وعده‌های الهی هستیم و پیروزی ما در برابر کفر تحقق یافته و عمق استراتژیک ما به شرق‌های دور گسترش پیدا کرده هست.
 
وی تأکید کرد: امروز اخلاق، ایثار و فداکاری دوران دفاع مقدس برای نسل‌های آینده تبدیل به فرهنگ و الگو شده هست و در واقع حماسه دفاع مقدس، قله افتخار ملت ایران شد
و کسانی که در مقابل ما در دوران دفاع مقدس قرار گرفتند، به زباله‌دان تاریخ پیوسته‌اند و ملت ما سرافراز شده هست.
 
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) افزود: جنگ برای ما برکات زیادی داشت و به خودباوری رسیدیم. فهمیدیم که می‌توانیم به خودمان تکیه کنیم و بخش عظیمی از نیاز‌های عمده ما در دوران دفاع مقدس به وسیله جوانان تأمین شد.
 
سردار «حسینی» با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در زمین، دریا، هوا و فضا حرف برای گفتن دارد و در مقابل هرگونه تجاوزی مقتدرانه دفاع می‌کند، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی مدعی بود که قدرت مطلق و ارتش شکست‌ناپذیری دارد، اما حماس توانست با عبور از لایه‌های امنیتی آنها، آنها را به شکست وادار کند.
انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل