حماسه سوم خرداد نماد غیرت ایران اسلامی است

در برابر شهدا مسئولیم / حماسه سوم خرداد نماد غیرت فرزندان ایران اسلامی است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، «علی زندی‌فر» مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز، ظهر امروز در همایش نکوداشت حماسه سوم خرداد که با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد با اشاره به اینکه عملیات بیت المقدس نقطه عطفی در دفاع مقدس بود، اظهار داشت: خرمشهر با جانفشانی و ایثار هزاران شهید و ایثارگر آزاد شد و حماسه آن‌ها همیشه در ذهن ملت بزرگ ایران جاویدان خواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه امنیت، آرامش و هویت خود را مدیون شهدا هستیم، تصریح کرد: برای هر صندلی مدیریتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ۷۳ شهید تقدیم انقلاب شده است که این مسأله وظیفه ما را در برابر شهدا سنگین‌تر می‌کند.

در ادامه این آیین سرهنگ علی خان‌بابایی، رئیس سازمان بسیج ادارات استان البرز با اشاره به سخن تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «خرمشهر را خدا آزاد کرد» بیان داشت: آزادی خرمشهر در شرایطی که بیش از چهل کشور دنیا پشتیبان حکومت صدام جنایتکار بودند بدون مدد الهی، ایمان، توکل و روحیه جهادی شهدا و رزمندگان ممکن نبود و این مسأله‌ای که ما باید امروز از آن درس بگیریم و از آن در رفع مشکلات کشور استفاده کنیم.

همچنین در ادامه این مراسم امیرسرلشکر اسدالله حیدری و امیر سرتیپ خلبان کیکاووس گزوف روایتگر حماسه سوم خرداد بودند و به بیان خاطراتی از دفاع مقدس پرداختند. پرداختند. در پایان این مراسم نیز از تعدادی از خانواده‌های شهدا و جانبازان عملیات بیت المقدس تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید