نماد سایت مجاهدت

حمایت از مردم غزه و لبنان تکلیف انسانی است

حمایت از مردم غزه و لبنان تکلیف انسانی هست


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین «رضا نوری» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی دیروز عصر در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به  به جنایات اخیر اسرائیل، اظهار داشت: جبهه مقاومت نشان داد با شهادت رهبرانش اندک خللی در اراده‌اش برای مقابله با اسرائیل ایجاد نمی‌شود. جوانان امت اسلامی در همه جغرافیای جبهه مقاومت آماده شکست اسرائیل هستند و به زودی رژیم غاصب فلسطین از صحنه روزگار محو خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین نوری به کمک‌های مردمی به جبهه مقاومت به ویژه مردم مظلوم لبنان اشاره کرد و افزود: حمایت از مردم غزه و لبنان تکلیف انسانی هست و مردم ایران اسلامی همواره حامی جبهه مقاومت هستند و امروز در همه مناطق ایران اسلامی مردان و زنان به پا خاستند و با کمک‌های مالی دست جبهه مقاومت را برای مقابله با اسرائیل پرتوان نگه داشتند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به خطبه‌های عربی مقام معظم رهبری، گفت: لبنان اگر به میدان آمده هست بر اساس تکلیف قانونی و دینی خود به میدان آمده و جمهوری اسلامی ایران نیز بر اساس اصل ۱۵۲ قانون اساسی٬ تکلیف قانونی دارد که به کمک همه مسلمانان جهان بشتابد.

انتهای پیام/

 

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل