حمایت سازمان بسیج علمی از مخترعین در طرح «باقرالعلوم»

حمایت بسیج علمی، پژوهشی از مخترعین در طرح «باقرالعلوم»


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از اصفهان، «مهدی میرمهدوی» معاون فناوری و نوآوری سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور، امروز (یکشنبه) در جمع مدال‌آوران جشنواره‌های برون‌مرزی علوم و اختراعات، اظهار داشت: قدم نهادن در حوزه‌ای که زمینه‌ساز پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و زمینه رشد و شکوفایی استعداد‌های جوانان را فراهم می‌کند، اقدامی قابل تقدیر است.

معاون فناوری و نوآوری سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور افزود: حمایت دستگاه‌ها‌ی ذی‌ربط و دولت از این استعداد‌ها و هدایت آن‌ها، سبب ایجاد انگیزه و امید در دل جوانان مبتکر، خلاق و نوآور خواهد شد.

میرمهدوی با اشاره به دغدغه نخبگان در راستای اهمیت تجاری‌سازی طرح‌ها و ایده‌های مقام‌آور در جشنواره‌ها، عنوان کرد: برگزاری جشنواره‌های ادواری توسط دولت و سازمان‌های مردم‌نهاد، صرفا نمی‌تواند کمک‌کننده و زمینه‌ساز ساخت و تجاری‌سازی طرح‌ها باشد.

معاون فناوری و نوآوری سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور ادامه داد: در راستای تحقق بخشیدن به هدف اصلی ایجاد این‌گونه جشنواره‌ها، سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور اقدام به معرفی طرح «باقرالعلوم» کرده که به تایید ستاد کل نیرو‌های مسلح، فرماندهی کل سپاه و فرماندهی بسیج کشور رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: مخترعین و مبتکرین می‌توانند با مراجعه به معاونت علمی بسیج استان‌ها، همواره از تسهیلات و حمایت‌های بسیج علمی برخوردار شوند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید