حملات غیر قانونی که بر خلاف اصول و قوانین حقوق بشری بین‌المللی است

حملات غیر قانونی که بر خلاف اصول و قوانین حقوق بشری بین المللی است


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از اصفهان، شورای تبین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان شهرضا طی بیانیه‌ای با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونسیتی، آورده است: حملات غیر قانونی که بر خلاف اصول و قوانین حقوق بشری بین المللی است.

متن این پیام بدین شرح است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

لَتَجِدَنَّ اَشَدَّ النّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذینَ آمَنُوا الْیهُود… 

به‌يقين از ميان مردم، يهود و مشركان را سرسخت‌ترين دشمن نسبت به مؤمنان خواهى يافت… 

(سوره مبارکه مائده، آیه 82) 

رژیم غاصب صهیونیستی پس از حدود هفتاد سال ظلم، خشونت، غصب سرزمین، جنگ، ترور، تخریب، آواره­ سازی، کشتار دسته­ جمعی و اقسام جنایات علیه بشریت، خانواده آزاری به ویژه کودک و زن آزاری، همچنان حرامزادگی و سست بودن اصل و ریشه خود را در حال نمایان سازی است.

سال‌هاست که کودکان و نوجوانان فلسطینی، رؤیاهای خود را به دست فراموشی سپرده‌اند و در آتش جنگی نابرابر، در کنار پدران و مادران‌ شان، بزرگ‌مردان و بزرگ‌ زنانی کوچک شده‌اند. سال‌هاست که خنده را تنها بر صورت عروسک‌ هایشان دیده‌اند و بر چهره کودکانه‌شان جز غباری از غم و رنج و درد از دست‌ دادن‌ های پیاپی نقش نبسته است. رژیم کودک‌کش صهیونیستی آرزوهای کودکان غزه را همراه جسم و جانشان به خاک سپرده است تا جهان برای همیشه از نعمت لبخند کودکانه آنها محروم بماند.

زمان آن نیست که حامیان رژیم اشغالگر قدس به خود آمده و به جهانیان پاسخ دهند که این کودکان به کدامین گناه کشته می شوند؟

نقض حقوق زنان فلسطینی از سوی رژیم صهیونیستی مانند اعدام، بازداشت‌های خودسرانه، ضرب و شتم شدید، محرومیت از غذا و دارو، تهدید به تجاوز و توهین در زمان بازجویی، سند دیگری بر حقانیت منحوس و منفور بودن اسرائیل است.

ای حامیان حقوق زنان، مگر درد شما دفاع از زن و حقوق زنان نبود؟! چطور در ماجرای یک زن در ایران با تکیه بر ناآگاهی و جو زدگی آنچنان اغتشاش و آشوبی به پا کردید اما در مقابل بی‌شرمی رژیم حرام زاده صهیونیستی، به زنان و کودکان روزه‌دار غزه خفه خون گرفته اید؟!

این است همان شعار زن زندگی آزادی شما!!؟ شرم بر انسانیت و دفاع از حقوق زن، وقتی در چنین شرایط اسفناک و فاجعه‌آوری سکوت کند.

ما دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های شهرستان شهرضا ضمن همدردی و ابراز تأسف از این اعمال مفسدانه اسرائیل، حملات غیر قانونی که بر خلاف اصول و قوانین حقوق بشری بین المللی است را محکوم کرده و خواستار حمایت و تلاش رهبران و مقامات کشورها برای متوقف نمودن رژیم اسرائیل از تداوم جنایات و بمباران وحشیانه غزه و اجازه به نهادهای بین‌المللی و امدادرسان برای ارائه کمک به مردم نیازمند غزه است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید