«خادمی محرومان» ویژگی بارز شهید جمهور بود

«خادمی محرومان» ویژگی بارز شهید جمهور بود


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، «ناصر ناصری» معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی امروز (پنجشنبه) در مراسم هفتمین روز خاکسپاری شهدای خدمت در مسجد امام حسین (ع) بیرجند، اظهار داشت: در اقصی نقاط کشور مردم به صورت خودجوش یاد و نام شهدای خدمت را گرامی داشتند چون شخصیتی را از دست دادند که تجلی اسلامیت و جمهوریت و خدمت به مردم بود.

وی از شهید «رئیسی» به عنوان انسانی مخلص، پرکار و پرتلاش یاد کرد و با تأکید بر اینکه یکی از ویژگی‌های شاخص شهید جمهور خادمی برای محرومان بود، بیان داشت: یک نمونه از هزاران خدمت آیت‌الله «رئیسی» به مردم مناطق محروم در دوران تولیت آستان قدس رضوی این بود که زمینه خادمیاری مشتاقان به حرم امام رضا (ع) فراهم شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی اضافه کرد: بر اساس دستور آیت‌الله «رئیسی» همه افراد متقاضی خادمی از سراسر کشور می‌توانستند به عنوان خادمیار در سامانه‌ای که به این منظور طراحی شد ثبت‌نام کنند و ده‌ها هزار نفر نه تنها از ایران که از کشورهای دیگر خادمیار شدند.

ناصری اضافه کرد: یکی از قواعد خدمت در حرم امام رضا (ع) هفته‌ای یکبار خادمی است که به فرموده شهید جمهور خادمیاران می‌توانستند علاوه بر کشیک حرم هر ماه یکبار به مناطق محروم و نیازمند محل سکونت خود بروند و متناسب با تحصیلات، حرفه و سایر امکاناتی که داشتند به محرومان خدمت کنند لذا برکات آستان قدس به سراسر کشور ارسال و در بین نیازمندان توزیع شد.

وی با بیان اینکه شهدای خدمت در قاب‌های طلایی انقلاب اسلامی ماندگار و برای آیندگان الگو و معیار سنجش شدند، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ «خداوند این شهید عزیز را دوست داشت و به او لطف و محبت و دل‌های مردم را به سمتش هدایت کرد تا رفتنش از این دنیا نیز مبارک و بزرگ شده و آینه‌ای از ارزش‌ها و شعارهای انقلاب اسلامی شود».

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی در خصوص برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم قوی‌تر و پررنگ‌تر از گذشته راه رئیس‌جمهور شهید را ادامه دهند و رئیس‌جمهوری را انتخاب کنند که روش، منش و بینش او به شهید جمهور نزدیک‌تر باشد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید