خانواده‌های اسرای صهیونیست: نتانیاهو بزرگترین دروغگو است

خانواده‌های اسرای صهیونیست: نتانیاهو بزرگترین دروغگو است



شماری از خانواده های اسرای صهیونیست امروز دوشنبه علیه سیاست های «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در شهر اشغالی قدس تجمع کرده و او را «بزرگترین دروغگو» توصیف کردند.

به گزارش مجاهدت از مشرق، خانواده های اسرای صهیونیست در بیانیه خود در این تجمع، نتانیاهو را دشمن رژیم صهیونیستی توصیف کردند و گفتند که او در طول سال های حکومتش به جان بستگان اسیر آنها اهمیتی نداده است.

آنها خطاب به نتانیاهو افزودند: تو نمی توانی لکه ننگ شکست خودت در بازگرداندن اسیران از نوار غزه را پاک کنی.

خانواده های اسیران صهیونیست به نتانیاهو گفتند: تو حکم مرگ فرزندان ما صادر می کنی. آنها از گرسنگی رنج می برند و با خطر مرگ مواجه هستند. نجات جان آنها مهمتر از جنگ است.

این خانواده ها خطاب به نتانیاهو تاکید کردند: به تو خاطرنشان می کنیم که اسیران فقط از طریق قرارداد (مبادله اسرا) بازمی گردند.

خانواده های اسیران صهیونیست افزودند: تو بزرگترین دروغگو هستی و ما را به سمت خرابی و ویرانی سوق می دهی.

پیشتر نیز خانواده‌های اسرای صهیونیست کابینه رژیم صهیونیستی و در صدر آن نتانیاهو را مقصر ماندن بستگان خود در اسارت در نوار غزه دانسته بودند و به همین دلیل، به صورت روزانه تظاهراتی را علیه او در مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی برگزار و خواستار برکناری وی از ریاست کابینه شده بودند.

مقاومت فلسطین در نوار غزه هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲)در عملیاتی غافلگیرانه وارد شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه شده و حدود ۲۵۰ صهیونیست را به اسارت گرفت.

تعدادی از این اسرا در اقدامی انسان‌دوستانه آزاد شدند. شمار دیگری از آنها نیز طی عملیات تبادل اسیران میان رژیم صهیونیستی و جنبش حماس آزاد شدند. با این وجود تعدادی از آنها به دلیل بی‌توجهی‌های کابینه تندرو رژیم اشغالگر و تداوم حملات وحشیانه به نوار غزه کشته شدند.

منبع: ایرنا

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید