خدمت به خانواده‌های معظم شهدا توفیق الهی است

خدمت به خانواده‌های معظم شهدا توفیق الهی است


خدمت به خانواده‌های معظم شهدا توفیق الهی استبه گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، رضا نجفی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان در دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران شهرستان قروه با بیان اینکه تکریم و دیدار با خانواده‌های شهدا وظیفه همه است، اظهار داشت: تکریم و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا باید به فرهنگی در بین مسئولان تبدیل و در جامعه نیز نهادینه شود.

وی ضمن تقدیر از صبوری خانواده‌های شهدا افزود: صبوری مادران و پدران شهدا به ما توان می‌دهد تا در راه خدمت به نظام اسلامی و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تلاشی مضاعف داشته باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان خانواده‌های معظم شهدا را سرمایه‌هایی ارزشمند برای جامعه و خدمت به آنان را توفیق الهی دانست و گفت: شهدا با بصیرت و آگاهی، مسیر حق را پیمودند و در این مسیر نیز شهادت را مقدم بر حیات مادی دانستند و امروز نیز خانواده‌های آن بزرگمردان، همان مسیر را با افتخار و سربلندی طی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: امنیت و عزت کشور مدیون رشادت و ایثار شهیدان و خانواده‌های آن‌ها است و قدردان این ایثار و از خودگذشتگی هستیم.

نجفی یادآور شد: ایثارگران والامقام و به‌ویژه شهیدان گلگون‌کفن این مرز و بوم به پشتوانه و با حمایت خانواده برای دفاع از اسلام و انقلاب و حفظ نظام اسلامی به میدان آمدند و انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و رشادت‌های ایثارگران در برابر توطئه‌های دشمنان با اقتدار و صلابت ایستاده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نباید به دست فراموشی سپرده شود، گفت: خانواده‌های معظم شهدا چشم و چراغ این ملت هستند و تکریم آن‌ها یک تکلیف و وظیفه شرعی است که باید به آن توجه خاص داشت.

انتهای پیام/ 118



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید