مجاهدت

خدمت به خانواده‌های معظم شهدا توفیق الهی است


خدمت به خانواده‌های معظم شهدا توفیق الهی استبه گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، رضا نجفی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان در دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران شهرستان قروه با بیان اینکه تکریم و دیدار با خانواده‌های شهدا وظیفه همه است، اظهار داشت: تکریم و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا باید به فرهنگی در بین مسئولان تبدیل و در جامعه نیز نهادینه شود.

وی ضمن تقدیر از صبوری خانواده‌های شهدا افزود: صبوری مادران و پدران شهدا به ما توان می‌دهد تا در راه خدمت به نظام اسلامی و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تلاشی مضاعف داشته باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان خانواده‌های معظم شهدا را سرمایه‌هایی ارزشمند برای جامعه و خدمت به آنان را توفیق الهی دانست و گفت: شهدا با بصیرت و آگاهی، مسیر حق را پیمودند و در این مسیر نیز شهادت را مقدم بر حیات مادی دانستند و امروز نیز خانواده‌های آن بزرگمردان، همان مسیر را با افتخار و سربلندی طی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: امنیت و عزت کشور مدیون رشادت و ایثار شهیدان و خانواده‌های آن‌ها است و قدردان این ایثار و از خودگذشتگی هستیم.

نجفی یادآور شد: ایثارگران والامقام و به‌ویژه شهیدان گلگون‌کفن این مرز و بوم به پشتوانه و با حمایت خانواده برای دفاع از اسلام و انقلاب و حفظ نظام اسلامی به میدان آمدند و انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و رشادت‌های ایثارگران در برابر توطئه‌های دشمنان با اقتدار و صلابت ایستاده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نباید به دست فراموشی سپرده شود، گفت: خانواده‌های معظم شهدا چشم و چراغ این ملت هستند و تکریم آن‌ها یک تکلیف و وظیفه شرعی است که باید به آن توجه خاص داشت.

انتهای پیام/ 118



منبع خبر
خروج از نسخه موبایل