مجاهدت

خدمت بی‌منت به جامعه ایثارگری مهمترین اصل در بنیاد شهید و امور ایثارگران است


خدمت بی‌منت به جامعه ایثارگری مهمترین اصل در بنیاد شهید و امور ایثارگران استبه گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، اسرافیل وزیری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در نشست شورای اداری استان گلستان، اطلاع‌رسانی خدمات و عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران به جامعه ایثارگری را مهم برشمرد و اظهار داشت: لازم است جامعه ایثارگری استان گلستان به‌ طور شفاف و صحیح و با حداقل مراجعه در جریان فعالیت‌های مشمول حال خود قرار گیرند.

وی افزود: بصیرت‌افزایی و تربیت نیروی انسانی سالم، متعهد و پرورش‌یافته کارآمد می‌تواند به رشد و شکوفایی یک مجموعه کمک شایانی بکند که ما در سال گذشته با کسب عنوان رتبه برتر جشنواره شهید رجایی به این مهم دست پیدا کردیم.

مدیرکل بنیاد استان گلستان با تأکید بر رعایت سلسله مراتب اداری گفت: تسلط بر دستورالعمل‌های اداری و قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران لازمه حل مشکلات جامعه ایثارگری است و این مهم باید توسط تمامی پرسنل بنیاد رعایت شود.

وزیری با اشاره به انگیزه و اعتقاد معنوی کارکنان بنیاد خاطرنشان کرد: همه ما مدیون جانفشانی‌های شهدا و جانبازان در هشت سال دفاع‌مقدس هستیم و ارائه خدمت مطلوب و کسب رضایت این عزیزان کمترین کاری است که کارکنان بنیاد می‌توانند انجام دهند.

انتهای پیام/ 118



منبع خبر
خروج از نسخه موبایل