داستان اعتیاد ستاره اسبق رئال مادرید به الکل

داستان اعتیاد ستاره اسبق رئال مادرید به الکل



ستاره اسبق تیم فوتبال رئال مادرید در فاصله سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۷، از مشکلات خود در دوران حرفه‌ای و دست و پنجه نرم کردن با مصرف مشروبات الکلی پرده برداشت.

به گزارش مجاهدت از مشرق، سیسینو که در سال ۲۰۱۱ برای ویارئال نیز به میدان رفت و در مارس ۲۰۱۸ پس از حضور در تیم‌های اتلتیکو مینیرو، آ. اس رم، سیوا اسپور و یکی دو تیم دیگر، کفش‌های خود را آویخت، در طول دوران فوتبالی همواره با اعتیاد به الکل دست و پنجه نرم می‌کرد هرچند بنا به گفته خود این بازیکن، راه پنهان کردن این موضوع را به خوبی بلد بوده است.

سیسینو در یک برنامه تلویزیونی برزیلی گفت: اگر بپرسید که آیا هرگز با حالت غیرعادی و تحت تاثیر الکل به تمرین رئال رفته‌ام یا نه، جواب مثبت است.  

وی افزود: برای مخفی کردن بوی الکل، قهوه می‌خوردم و با عطر و ادکلن دوش می‌گرفتم. در شغل ما به عنوان فوتبالیست، این کار راحت است. برای نوشیدنی الکل نیاز به پول نداشتم و مردم در رستوران‌ها با خوشحالی آن را در اختیار من قرار می‌دادند. وقتی ۱۳ ساله بودم، برای اولین بار الکل مصرف کردم و بعد از آن هرگز ترک نکردم.

داستان اعتیاد ستاره اسبق رئال؛ «با قهوه و ادکلن بوی الکل را مخفی و تمرین می‌کردم»

مدافع برزیلی اسبق رئال ادامه داد: در حومه شهر زندگی می‌کردم و آخر هفته‌ها با دوستان جمع می‌شدیم و به کلوپ‌های شبانه می‌رفتیم. از بزرگ‌ترها می‌خواستم برایم مشروبات الکلی تهیه کنند و در جایی مخفی بدون حضور پدر و مادر و پلیس مصرف می‌کردم.

وی در ادامه درخصوص مشکلات ناشی از مصرف الکل و تاثیرات آن بر روابط شخصی وی گفت: الکل شما را با کسانی که با این سبک زندگی موافق هستند، احاطه می‌کند و کسانی که واقعا شما را دوست دارند، رفته رفته حذف می‌شوند. وقتی آنها شما را از این کار بازمی‌دارند، هیچ علاقه‌ای به شنیدن حرف‌هایشان ندارید.  

سیسینو حالا ۴۱ سال دارد و از بند الکل رها شده و می‌خواهد تجریباتش را در مورد مصرف الکل با دیگران در میان گذاشته و از گرفتار شدن آنها در دامی مشابه جلوگیری کند.

وی افزود: فوتبال یکی از مراحل زندگی من بود اما حالا وارد مرحله‌ شهادت دادن شده‌ام و می‌خواهم به مردم کمک کنم تا در سرنوشت من گرفتار نشوند. سخنرانی‌های انگیزشی می‌کنم؛ برای فوتبال بازی کردم آماده نیستم و فقط در ذهنم فوتبالیست هستم.

منبع: ایرنا

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید