نماد سایت مجاهدت

دانش آموزان ذخیره آینده ی ملت هستند

دانش آموزان ذخیره آینده ی ملت هستند


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «علی طبیعت‌شناس» مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهران در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن تبریک فرارسیدن بهار تعلیم و تربیت و تقارن این ایام با هفته دفاع مقدس اظهارداشت: امروز آبادانی، آزادی، امنیت و آرامش را مرهون خون شهدایی هستیم که در آن دوران وظیفه خود دانستند تا از حریم کشور دفاع کنند و امروز وظیفه ماست که دین خود را به شهدا ادا کنیم.

وی به رسالت اصلی آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: تربیت انسان‌های مجاهد، مومن، انقلابی و برخوردار از اخلاق اسلامی، توانمند سازی کارگزاران نظام تعلیم و تربیت در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری از رسالت‌های اصلی آموزش و پرورش هست که در این راستا کار بزرگ مدیران و معلمان ایجاد مدرسه اثربخش در راستای رسیدن به حیات طیبه هست.

این مسئول با بیان اینکه دانش آموزان، عزیزترین و سرشارترین سرمایه و ذخیره آینده‌ی ملت هستند، خاطر نشان کرد: آینده کشور در دستان آموزش و پرورش و معلمان کشور هست که باید در آموزش و پرورش سرمایه گذاری کرد. 

مدیر آموزش و پرورش مهران با بیان اینکه عمل مسئولین، مدیران و معلمان در آموزش و پرورش یک عمل جهادی هست، افزود: در سال تحصیلی جدید تربیت انقلابی، تربیت تمام ساحتی و تربیت ولایی دانش آموزان در راستای سند تحول بنیادین از اولویت‌های اصلی ما خواهد بود.

«طبیعت شناس» با بیان اینکه پروژه مهر یکی از مهم‌ترین کار‌های آموزش و پرورش هست و هدف اصلی این پروژه، خلق مدرسه‌ای شاداب و مهری ماندگار و پویا برای دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی هست، خاطر نشان کرد: روز اول مهر روز ملی و نوروز دانش و آگاهی هست که متعلق به تمامی ادارات، ارگان‌ها و نهاد‌ها هست که برای خلق مدرسه‌ای شاداب در آغاز سال تحصیلی تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل