درخواست ۷۰ هزار دانش‌آموز از وزیر آموزش‌ و پرورش در «فارس من»/ پیگیری در بالاترین سطح در دستور کار

درخواست ۷۰ هزار دانش‌آموز از وزیر آموزش‌ و پرورش در «فارس من»/  پیگیری در بالاترین سطح در دستور کار


به گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از خبرگزاری فارس؛ نگرانی‌های دانش‌آموزان و اولیای آنها از برگزاری حضوری امتحانات نهایی ادامه دارد. درحالی که نقاط مختلف کشور غرق در شعله‌های کروناست، وزارت‌خانه به برگزاری حضوری امتحانات اصرار دارد. برای همین کمپینی در فارس من برای مخالفت با این موضوع شکل گرفت. کمپینی که حالا بالغ بر ۷۰هزار امضا دارد.

 

حنانه هاشمی،سردبیر این سوژه در گفت‌وگو با خبرنگارما، اظهار کرد: ما خواستار لغو امتحانات حضوری پایه های نهم و دوازدهم مدارس هستیم  چرا که این می تواند به ضرر دانش آموزان تمام شود.

وی افزود: ما این کمپین را در فارس من به این سبب ایجاد کردیم که مگر ما در یک سال تحصیلی در کلاس‌ها حضور داشته ایم که بخواهند امتحانات را حضوری برگزار کنند؟

این دانش آموز پایه نهم، بخشی از اظهارات خود را این گونه بیان کرد: درحالی که ما یکسال گذشته  را به سبب ترس از کرونا در منازل بوده ایم حالا می خواهند امتحانات را حضوراً برگزار کنند، این اقدام علاوه بر ترس از کرونا موجب افزایش استرس درمیان دانش آموزان خواهد بود و با این حال تمامی دانش آموزان خواستار لغو امتحانات حضوری هستند.

وی در ادامه به  نحوه تدریس  در کلاس های مجازی اشاره کرد و گفت: البته این کلاس‌ها نمی تواند جای حضوری را بگیرد اما برخی از معلمان به نحو مطلوب تدریس کردند و برخی دیگر نتوانستند در این حوزه موفق باشند.

 

حسب وعده پیگیری موضوع در بالاترین سطوح در دستور کار خبرگزاری است؛ اخبار تکمیلی را در فارس دنبال کنید.

 

انتهای پیام/





منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید