درگذشت ۲ جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس به خیل شهدا

۲ جانباز ۷۰ درصد به خیل شهدا پیوستند


به گزارش مجاهدت از گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، جانباز ۷۰ درصد «حمیدرضا طاهریان» در شهرستان صحنه به همرزمان شهیدش پیوست. مراسم تشییع این شهید والامقام با حضور خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، حجت‌الاسلام محمدرضا خاص امیری امام جمعه، غلامرضا شهبازی فرماندار، رحیم گلی معاون تعاون بنیاد استان، حسن اکبری رئیس بنیاد صحنه، مسئولان و مدیران اداری، فرماندهان و نیرو‌های نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم برگزار شد و پیکر این شهید گرانقدر در جوار همرزمانش در گلزار مطهر شـهدای شهر صحنه به خاک سپرده شد.
شهید طاهریان در سال ۶۱ به عنوان تخریب‌چی و کادر ارتش جمهوری اسلامی ایران در حین انجام مأموریت در مناطق عملیاتی جنوب بر اثر برخورد با مین رژیم بعث عراق از ناحیه چشم و شکم مجروح و به درجه جانبازی نائل شده و در نهایت پس از ۴۱ سال تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت در بیمارستان دکتر معاون شهرستان صحنه دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

همچنین «حسن کریمی» متولد خرداد سال ۱۳۳۹ بود. وی در آبان ماه سال ۱۳۵۸ از طریق سپاه عازم جبهه‌ها شد و در شهریور سال ۱۳۶۰ در آبادان بر اثر اصابت ترکش از ناحیه پا دچار مجروحیت و قطع عضو شد و به درجه جانبازی نایل آمد. وی در این ۴۲ سال بر رنج مجروحیت صبوری کرد و با اخلاقی نیکو و حسنه تندیس صبر، ایثار و مقاومت بود.

پیکر مطهر این جانباز شهید روز جمعه در گلزار شهدای روستای راهجرد استان قم آرام گرفت.

انتهای پیام/ 141

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید