دشمن با جنگ ترکیبی انقلاب اسلامی و کانون خانواده را هدف گرفته است

دشمن با جنگ ترکیبی انقلاب اسلامی و کانون خانواده را هدف گرفته است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «محمدرضا غیرتی» فرماندار شهرستان زیرکوه امشب در مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در شهرستان زیرکوه، اظهار داشت: امام خمینی(ره) نهضتی را آغاز کرد که سرآمد همه انقلاب‌ها در طول تاریخ شد و ایشان علی‌رغم همه فشارها و خفقانی که وجود داشت هیچوقت تسلیم نشدند.

وی یکی از مهم‌ترین اقدامات حضرت امام خمینی در سال پایانی عمر را نام بردن از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبر آینده ذکر و بیان داشت: اگر چه رحلت امام خمینی داغ سنگینی بر دل‌ها گذاشت اما با انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای این پرچم بر زمین نیفتاد.

فرماندار شهرستان زیرکوه مطرح کرد: ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در برابر زورگویان عالم منجر به این شد که ما امروز قدرت بلامنازع منطقه هستیم و استکبار جهانی دریافته است که با زور و سلاح نمی‌شود بر جمهوری اسلامی ایران غلبه کرد.

غیرتی افزود: دشمن امروز با جنگ ترکیبی و فرهنگی نظام و انقلاب و کانون مهم خانواده را هدف قرار داده است و ما باید با بصیرت گوش به فرمان ولایت باشیم و نگذاریم دشمن به اهداف شوم خود برسد.

وی در پایان متذکر شد: امروز دشمن در عرصه‌های اجتماعی کار می‌کند و در بحث جراحی اقتصادی دولت هر روز دنبال یک ماجرا در جامعه است و ما باید تلاش کنیم تا در دام دشمن گرفتار نشویم.

فرماندار شهرستان زیرکوه با تأکید بر اینکه باید اندیشه و آثار ارزشمند امام خمینی(ره) به نسل جوان و نوجوان کشور منتقل شود، گفت: امروز در برهه بسیار حساسی هستیم و نباید غافل باشیم و بصیرت و دشمن‌شناسی و حفظ وحدت بسیار مهم و ضروری است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید