نماد سایت مجاهدت

دشمن شناسی مردم با شهادت حاج قاسم سلیمانی تقویت شد

چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ – ۱۲:۱۱ دشمن شناسی مردم با شهادت حاج قاسم سلیمانی تقویت شد

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی و یارانش، شاید هزینه زیادی برای نظام جمهوری اسلامی بود، اما سبب شد تا دشمن شناسی مردم تقویت شود و اهداف و برنامه‌های دشمن ناکام بماند.

گروه سیاسی خبرگزاری فارس، آمریکا از زمان هیروشیما و ناکازاکی تروریسم دولتی را ایجاد کرده است و پایگاه‌هایی چون بگرام پایگاه‌های تروریسم دولتی در منطقه هستند حالا آمریکا نه تنها در معرض افول بلکه در معرض فروپاشی است و قطعا شهادت سردار سلیمانی این افول را تسریع می‌کند.

شهادت سردار سلیمانی ترور معمولی نیست و ما شاهد زوال تدریجی آمریکا و رژیم صهیونیستی هستیم؛ درواقع یکی از برکات ترور سردار قاسم سلیمانی نشان دادن چهره وحشی و خونخوار آمریکا به همگان بود. دشمن تا جایی که توانش را دارد، از این موضوع سوءاستفاده می‌کند و سعی دارد تا تشییع باشکوه شهید حاج قاسم سلیمانی و حمله به پایگاه عین الأسد را تحت الشعاع قرار دهد.

فاطمه آلیا نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که آمریکا با ترور حاج قاسم سلیمانی بر این تصور بود که پیروزی بزرگی را به دست آورده است، اما پس از پاسخ ما و گرفتن انتقام بزرگ از آنها با اصابت موشک به پایگاه عین الأسد، همه اهداف و برنامه‌هایش ناکام ماند؛ بنابراین او هر لحظه به فکر برنامه ریزی جدید برای شکست ایران است.

در خصوص برنامه ریزی دشمن برای تحت الشعاع قرار دادن تشییع باشکوه حاج قاسم سلیمانی و اصابت موشک به پایگاه عین الأسد و همچنین حادثه هواپیمای اوکراینی و جان باختن تعدادی از هموطنان، گفت و گویی با فاطمه آلیا نماینده دوره هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی داشته‌ایم. آنچه از نظر می‌گذرانید، حاصل گفت و گوی ما با وی است.

فارس: به نظر شما چرا دشمن برای تحت الشعاع قرار دادن تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی و حمله به عین الاسد برنامه ریزی می‌کند؟

آلیا: پاسخ این سوال درون یک برنامه ریزی پیچیده دشمن است؛ سال ها بحث مربوط به ایجاد خاورمیانه بزرگ و طرح معامله قرن مطرح است که هدف اصلی‌شان حفظ موجودیت رژیم اشغالگر بود. برای تحقق این موضوع لازم بود که در منطقه یک سری فعل و انفعلالاتی انجام داده شود. بر همین اساس گروه های تروریستی و داعش به وجود آوردند و با جعل و بدل اسلام، سعی داشتند که با اسلام مقابله کنند. آنها زمانی که دیدند، نمی توانند جنگ نظامی داشته باشند،‌ سعی کردند از راه استحمار وارد شوند. استحمار مکمل استعمار است، یعنی برای اهداف استعماری خودشان از یک پروژه استحمار استفاده می‌کنند تا افکار عمومی را فریب دهند و مردم را نادان تصور کنند؛ بنابراین با ایجاد اسلام بدلی، اسلام آمریکایی و شیعه انگلیسی، همه این ترفندها را به کار بستند، اما قدرت اسلام با هدایت‌های مقام معظم رهبری و عملیات سربازان و سردارانی مثل حاج قاسم در منطقه خنثی شد.

فارس: یعنی دشمن در پروژه‌های خود، موضوع تروریسم را به صورت جدی در نظر داشته است؟

آلیا: بله دقیقا همینطور است؛ آنها در همان پروژه استحمار، بحث تروریسم را مطرح کردند که البته بحث تروریسم شان مفصل بود. دشمن عملیات روانی و جنگ‌های رسانه‌ای را در دستور کار خود قرار داد، در کنار کنوانسیون هایی که بازخوردشان در بطن به مبارزه با تروریسم و در واقع مقابله با جبهه مقاومت می‌رسید که همه اینها با هدایت مقام معظم رهبری، برنامه‌های سپاه قدس و اندیشه بلند سردار شهید سسلیمانی خنثی می شد. دشمن از مدت‌ها پیش تصمیم گرفتند که سردار سلیمانی را ترور شخصیتی و فیزیکی داشته باشند. هدف نهایی از ترور حاج قاسم سلیمانی و مفاد CFT و کنوانسیون های مقابله با پولشویی و امثال این‌ها، از بین بردن و تضعیف جبهه مقاومت بود که در نهایت حتی با شهادت رساندن ناجوانمردانه شهید سلیمانی هم نتوانستند، به اهداف خود دست یابند.

بسیاری از تجهیزات دشمن در عین الاسد نابود شد

آنها ابتدا فکر می‌کردند که با شهادت حاج قاسم سلیمانی پیروزی بزرگی نصیب شان خواهد شد و حتی برنامه‌هایی برای بهره برداری از این پیروزی بزرگ یعنی شهادت سردار سلیمانی داشتند درحالی که ما سردار سلیمانی‌های دیگری را در سپاه اسلام داریم که همان راه را ادامه خواهند داد و ضرب شستی نشان آمریکا و استکبار می دهند. همچنین اصابت موشک به پایگاه عین الاسد یکی از این موضوعاتی است که در همین راستاست. به لطف خدا آمریکایی‌ها بسیاری از تجهیزات شان را در پایگاه عین الاسد تحمیع کرده بودند که در نهایت برنامه و اهداف شان ناکام ماند.

ا آمریکایی‌ها بسیاری از تجهیزات شان را در پایگاه عین الاسد تحمیع کرده بودند که در نهایت برنامه و اهداف شان ناکام ماند

فارس: و البته امپراطور رسانه‌ای که در اختیار آمریکایی هاست، در این زمینه تلاش کردند تا پیروزی ایران را در جریان اخیر به حاشیه بکشانند…

آلیا: در هفته‌های اخیر که گروهی از مردم به خیابان ها ریختند، براساس برنامه ریزی حساب شده ای بود که آنها از آن سوی مرزها هدایت می کردند. آنها تلاش کردند تا این اتفاق را به گونه ای جلوه دهند که نظام جمهوری اسلامی متزلزل شده است و حتی از طریق امپراطوری رسانه‌ای، این اتفاقات را طوری ترسیم کردند که کار جمهوری اسلامی ایران تمام شده است که البته همه این اتفاقات با اندیشه والای مقام معظم رهبری و مردم فهیم، فرهیخته و با بصیرت خنثی شد. تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی آنقدر بازتاب داشت که شاهد قدرشناسی مردم دیگر کشورها بودیم. قدرشناسی آنها از سرداری بود که در منطقه برای ارتقای امنیت اقدامات و تلاش های بسیاری کرده بود. همه انسان ها به دنبال امنیت هستند و امنیت نیاز اولیه بشریت است.به همین دلیل مردم کشورهای مختلف، از شهادت سردار بسیار ناراحت و غمگین شدند.

آمریکا در روند برنامه‌های خود ناکام ماند

همچنین آمریکا در روند برنامه های خود ناکام ماند. حتی زمانی که موضوع حادثه هواپیمای اوکراینی مطرح شد که البته این موضوع درحال بررسی است، هنوز این گزینه روشن نیست که این اتفاق نتیجه اقدام وحشی گرایانه و جنایتکارانه آمریکا بوده که با جنگ الکترونیک مسبب این قضیه باشد یا نه.

حتی بسیاری از خانواده هایی که عزیزان و جگرگوشه‌های خود را در این سانحه هواپیمایی از دست داده بودند،‌به دشمن اجازه ندادند تا از این واقعه سوءاستفاده کنند؛ بنابراین همه برنامه های دشمن یکی پس از دیگری خنثی شد. بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری دست قدرت خداوند و بصیرت مردم نگذاشت تا توطئه‌های دشمن به نتیجه برسد. البته این توطئه‌ها تمام نشده است و دشمن هر روز با تغییر رنگ و لباس به شکلی ظاهر می‌شود و حتی یک روز ممکن است در لباس جنتلمن، قاتل و آدمکش باشد.

فارس: البته بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری هوشیاری و بصیرت ملیت ایران، اهداف و برنامه های دشمن را خنثی می‌کند.

آلیا: ملت ایران همیشه هوشیار است و اگرچه با سقوط هواپیما و شهادت مسافرانش، شهادت حاج قاسم سلیمانی و یاران‌شان،‌ هزینه‌های بسیاری داریم اما این هزینه ها، دستاوردهای ارزشمندی برای اسلام، انقلاب اسلامی و بیداری جهانی و بصیرت بیشتر مردم داشت. انقلاب اسلامی ایران آنقدر بزرگ و با عظمت است که با کسانی که ادعای ابرقدرت جهانی دارند، رودرو شد. ما باید بتوانیم از سرمایه و دستاوردهای انقلاب محافظت کنیم؛ هرچقدر انقلاب عظمت یافته، دشمنان کوچکتر شده است.

فارس: بسیاری از کارشناسان خبره دنیا مطرح می‌کنند که با اقدام اخیر ایران، حیثیت آمریکا فروریخته است.

آلیا: کاملا درست است، بسیاری از کارشناسان خبره دنیا می گویند که هویت ایران و اسلام ناب محمدی تقویت شده و حیثیت و هیمنه آمریکا و استکبار فروریخته است؛ همه اینها می تواند توشه راه آینده ما باشد. دشمن شناسی ملت ایران قوی تر شده است و حتی داخلی ها و خارجی ها بیشتر به عظمت انقلاب اسلامی و ارزش و عظمت وجود ولایت فقیه پی برده‌اند.

فارس: و البته خطبه‌های مقام معظم رهبری در نماز جمعه و حتی خطبه‌های عربی‌شان بسیار تأثیرگذار بود.

آلیا: دقیقا همینطور است و خطبه های اخیر مقام معظم رهبری در نمازجمعه و روشنگری ایشان و حتی خطبه‌ عربی ایشان برای ملت‌های منطقه بسیار تأثیرگذار بود و حتی سبب شد تا آمریکایی‌ها دیگر جرأت کاری را نداشته باشند. همچنین به لحاظ نظامی مشخص شد که جایگاه برتر در اختیار ایران است و هم به لحاظ امپراطوری رسانه و عملیات روانی که سعی می کردند تا سپاه پاسداران و قدس را تروریسم معرفی کنند که البته مشخص شد که آمریکا خودش تروریسم است و کشورهای دیگر هم متوجه این موضوع شدند. شاید ما با از دست دادن شهید قاسم سلیمانی هزینه دادیم که البته هزینه بسیار بزرگی بود اما مردم هوشیار شدند و کسانی که در داخل کشور به آمریکایی‌ها اعتماد داشتند و فریب لبخند آنها را خورده بودند،‌کم کم عقب نشینی کردند و متوجه شدند هدف آمریکا فقط نظام و حاکمیت نیست، بلکه هدف آمریکا فقط ملت ایران است و سعی می کند تا ملت را روبروی ملت قرار دهند.

مردم دلسوازان اصلی نظام را شناختند

همچنین مردم دیدند زمانی که هواپیمای اوکراینی سقوط کردند، همان هایی که خود را دلسوز ملت ایران می دانستند، به سراغ خانواده‌های قربانی نرفتند، اما زمانی که سفیر انگلیس آمد، به خیابان ها ریختند. مردم آنها را شناختند و سطح دشمن شناسی شان تقویت شد.

همان هایی که خود را دلسوز ملت ایران می دانستند، به سراغ خانواده‌های قربانی نرفتند، اما زمانی که سفیر انگلیس آمد، به خیابان ها ریختند. مردم آنها را شناختند و سطح دشمن شناسی شان تقویت شد.

البته این برنامه دشمن ادامه دارد اما مردم با هدایت مقام معظم رهبری، اجازه عرض اندامی به آنها نخواهند داد. طرفداران فکری آنها در داخل کشور هم دیگر نمی توانند سرشان را بلند کنند. زمینه سازی آنها و بعضی از موضع گیری های ناپخته شان که دشمن را امیدوار کرده بود تا دست به حرکت بزند، برخی از آنها در داخل کشور کم لطفی هایی به سردار داشتند که اینها چراغ سبزی به دشمن بود اما آنها سرافکنده شدند تا مدتی نمی توانند سربلند کنند تا مأموریت بعدی که برنامه ریزی دیگری داشته باشند.

فارس: دشمن از مشکلاتی داخلی کشور سوءاستفاده می‌کند، به نظر شما برای فائق آمدن این مشکلات چه باید کرد؟

آلیا: کار را باید به کاردان سپرد و بر اساس آیات قرآن، امانت ها را باید به اهلش بسپرد. متأسفانه افرادی که برای مجلس اخیر و انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و دوازدهم انتخاب شدند، کسانی هستند که اهل مدیریت جهادی نیستند. آنها منفعل، غرب گرا و لیبرال مسلک هستند.

مردم باید کسانی را که انتخاب کنند که از گذشته و برنامه های آینده شان مطلع باشند تا بتوانند با برخی از مصوبات مجلس برای نجات مردم از این بن بستی که دولت ایجاد کرده است، تلاش کنند

در وصیت نامه شهدا شاهد هستیم که همه آنها افرادی با مدیریت جهادی، کارآمد، ایثارگر، ساده زیست بودند درحالی که امروز در برخی از افراد دنیا پرست، اهل اختلاس و دست در جیب مردم هستند. مردم باید دقت کنند در انتخابات آینده مسئولیت را بر دوش چه کسانی می گذارند.

مردم باید کسانی را که انتخاب کنند که از گذشته و برنامه های آینده شان مطلع باشند تا بتوانند با برخی از مصوبات مجلس برای نجات مردم از این بن بستی که دولت ایجاد کرده است، تلاش کنند. نمایندگان مجلس آینده باید راهی برای برون رفت از مشکلات مردم بیابند، درواقع امانت‌ها را باید به اهلش سپرده شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط پر بازدید ها پر بحث ترین ها بیشترین اشتراک بازار

اخبار کسب و کار منبع خبر

خروج از نسخه موبایل