نماد سایت مجاهدت

دفاع مقدس احیاکننده خودباوری ملت ایران بود

دفاع مقدس احیاکننده خودباوری ملت ایران بود


دفاع مقدس احیاکننده خودباوری ملت ایران بود” src=”https://defapress.ir/files/fa/news/1403/6/31/2612597_249.jpg” alt=”دفاع مقدس احیاکننده خودباوری ملت ایران بود” width=”306″ height=”184″ align=”left”>به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده هست:

وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِینَ
و آنها که در راه ما جهاد کنند، قطعا به راه‌های خود، هدایتشان خواهیم کرد و خداوند با نیکوکاران هست.  (آیه ۶۹ سوره عنکبوت)

در آخرین روز شهریور سال ۱۳۵۹ رژیم بعثی عراق با پشتیبانی استکبار جهانی جنگ تحمیلی هشت ساله را با هدف فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی به راه انداخت. مردم غیور ایران با تبعیت و پیروی از رهبر کبیر، ایستادگی، مقاومت و تقدیم شهدایی که بر مولایشان امام حسین (ع) اقتدا کردند، انقلاب استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای همیشه در تاریخ جاودان کردند.

بی‌شک دفاع مقدس احیاکننده خودباوری مردمی بود که آنان بار دیگر با اعتماد به نفس، تار و پود اسارت وابستگی را گسستند و با تلاش و همت حرکت قطار پیشرفت و توسعه ایران اسلامی را بواسطه نهضت تولید علم شدت بخشیدند و قله‌های رفیع علم و دانش را فتح کرده تا شاهد عزّت و عظمت کشورشان باشند.

تقارن هفته دفاع مقدّس با ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) را فرصتی مغتنم شمرده و ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر ایران اسلامی، فرا رسیدن ۳۱ شهریور‌، آغاز چهل‌وچهارمین سالگرد هفته دفاع مقدّس را به تمامی رزمندگان، ایثارگران، خانواده‌های معزز شهدا و یادگاران دوران دفاع مقدّس، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض کرده و موفقیت، سربلندی و توفیقات روزافزون این عزیزان را از پیشگاه ایزد منان مسالت دارم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل