نماد سایت مجاهدت

دفاع مقدس تجلی وحدت بود/ شهیدان؛ معلمین جبهه مقاومت هستند

دفاع مقدس تجلی وحدت بود/ شهیدان؛ معلمین جبهه مقاومت هستند


دفاع مقدس تجلی وحدت بود/ شهیدان؛ معلمین جبهه مقاومت هستند” src=”https://defapress.ir/files/fa/news/1403/7/1/2613007_738.jpg” alt=”دفاع مقدس تجلی وحدت بود/ شهیدان؛ معلمین جبهه مقاومت هستند” width=”306″ height=”184″ align=”left”>به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در اجتماع بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج عمار مشهد که شب گذشته در مسجد مقداد برگزار شد، ضمن تبریک هفته وحدت اظهار داشت: وحدت، راهبرد اساسی و نیاز مبرم جهان اسلام هست. امروز جهان اسلام بیش از هر زمان دیگری نیاز به وحدت دارد چراکه هرچه قدر امت اسلامی متحد شود رفع ظلم و جور می‌شود.

وی افزود: اقتدار از عناصری هست که با اتحاد حاصل می‌شود و توانمندی و کارآمدی جبهه حق را ارتقا می‌دهد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد: اتحاد و انسجام؛ اقتدار، ابهت و محبت ایجاد می‌کند و از عناصری که ایجاد تفرقه می‌کند باید پرهیز کرد چراکه ید واحده نمی‌سازد.

این مقام مسئول گفت: هر زمان که پیروزی و موفقیت نصیب اسلام شده پیش‌نیاز آن وحدت و اتحاد بوده هست. هنر امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی ایجاد اتحاد و انسجام بود. باید اذعان داشت که بسیج و امت‌ حزب‌الله از ثمرات این انسجام هست. امروز بسیج به‌عنوان معجزه قرن بیستم مظهر وحدت امت اسلام شده هست.

سردار یوسفعلی‌زاده تصریح کرد: وحدت برای یک خدمت بالا یعنی جهاد و دفاع از همه داشته‌ها یک ضرورت هست این نیاز دیروز، امروز و فرداهای انقلاب اسلامی، ملت ایران و امت اسلامی هست.

وی بیان داشت: دفاع مقدس الگو و مدل مشخصی پیش روی آحاد ملت ایران و مسلمانان قرار داد و آن این بود که اگر می‌خواهید زیر بار ستم نباشید، به مستکبرین عالم باج ندهید چراکه عزت و اقتدارتان با اتحاد حفظ می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی خاطرنشان کرد: امروز بعد از 46 سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و آمریکاییها و همپیمانانش برای سقوط نظام مقدس جمهوری اسلامی روزشماری می‌کنند اما هر روز بر اقتدار و عزت انقلاب اسلامی افزوده شده و ذلت، خواری و شکست نصیب دشمنان شده هست. رمز این پیروزی تمسک به مبانی دینی، وحدت، اطاعت از ولایت و نهراسیدن از مرگ هست.

این مقام مسئول با بیان اینکه رهروی راه شهدا دقت‌ لازم را میطلبد، تاکید کرد: مرگ‌آگاهی و نهراسیدن از فداکاری در راه خدا، شهدا ایران اسلامی را به معلمین جبهه مقاومت تبدیل کرده هست.

سردار یوسفعلی‌زاده ادامه داد: هر امت و ملتی که خود را رها کرد و دچار روزمرگی شد سقوط کرد؛ بر همین اساس باید مراقبت بود که اسیر زرق و برق زندگی نشویم.  

وی افزود: دفاع مقدس که تجلی وحدت امت حزب‌الله و نیروهای مسلح بود موجب عزت ایران اسلامی شد؛ و لذا تا زمانی که آحاد جامعه متحد باشند دشمن قادر به رویارویی با آن‌ها نخواهد بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تقابل اسلام آمریکایی در برابر اسلام ناب محمدی (ص)، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی را مطرح کردند. آن‌ها به دنبال عزت اسلام، شکل‌گیری امت واحده و اجرای اوامر الهی نیستند بلکه برای رسیدن به اهداف خصمانه خود به دنبال ایجاد تفرقه و ضربه زدن به اسلام هستند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با تمسک به آموزه‌های دینی و مبانی هست که وحدت شکل می‌گیرد. بر اساس منطق شیعی اگر معتقد هستیم که ولایت فقیه در عصر غیبت پرچمدار عزت مسلمین هست همه باید با تمسک به ولایت فقیه، متحد شویم چراکه وحدت حول مبانی شکل می‌گیرد این رمز عزت‌آفرینی و اقتدارآفرینی ملت ایران اسلامی هست.

سردار یوسفعلی‌زاده با بیان اینکه برای مقاومت در برابر باخ‌خواهی دشمن باید سرباز به روز ولایت باشیم، بیان داشت: بحمدالله وحدت در جبهه مقاومت جریان دارد اما کافی نیست و باید همه حکومت‌های اسلامی و مسلمانان یکصدا شوند و از جبهه مقاومت حمایت کنند تا استکبار دست از جنایت بردارد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل