دهه امامت و ولایت بهترین فرصت برای مستحکم کردن اتحاد و مودت در جامعه است

دهه امامت و ولایت بهترین فرصت برای مستحکم کردن اتحاد و مودت در جامعه است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام و المسلمین «میثم فیاضی» دبیر بنیاد غدیر سپاه شهدای آذربایجان غربی امروز (چهارشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه امامت و ولایت گفت: امسال در حدود 400 عنوان برنامه ویژه غدیر در استان آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

وی دهه امامت و ولایت را فرصت مناسبی برای تبیین جایگاه رفیع امامت و ولایت و برقراری هرچه بیشتر اتحاد و مودت در جامعه دانست و افزود: امسال شعار دهه ولایت «لبیک یا رسول الله» در نظر گرفته شده است.

دبیر بنیاد غدیر سپاه شهدای آذربایجان غربی، واقعه غدیر را از اصول بنیادین دین اسلام دانست و از آن به عنوان مهمترین عید مسلمانان یاد کرد.

حجت الاسلام فیاضی اظهار داشت: بدون تردید یکی از عمده دلایل وجود اختلاف و تفرقه در کشورهای مختلف دنیا نبود رهبریت صالح است اما بحمدلله ایران اسلامی در هر عرصه ای که موفقیتی به دست آورده تنها به دلیل وجو رهبریت صالح بوده است.

وی گفت: «برگزاری همایش بانوان پیشگامان حریم ولایت»،«برپایی شب شعر با محوریت سروده های غدیر»،«تجلیل از سادات»،«برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت غدیر شناسی»،«توزیع بسته های معیشتی»،«اطعام برای 700 هزار نفر» و «برگزاری همایش میثاق با ولایت» از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای گرامیداشت دهه امامت و ولایت در استان آذربایجان غربی است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید