نماد سایت مجاهدت

دوران دفاع مقدس یک دوره انسان سازی و راه رسیدن به خدا بود


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله «سید نصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست هماهنگی برگزاری همایش سراسری «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز»، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاع مقدس دوران پر افتخار و با ارزش کشور ما متعلق به همه آزادی خواهان هست.
 
آیت‌الله حسینی با بیان اینکه دفاع مقدس یک تاریخ سخت، اما ارزشمند برای کشور بود، افزود: انسان‌های زیادی به میدان رفتند و در خطر قرار گرفتند و برای اسلام، ناموس، خاک وطن، مقابله با ظلم و استبداد از خود گذشتگی کردند.
 
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس جبهه کفر در مقابل جبهه ایران قرار داشت، عنوان کرد: دفاع مقدس یک دوره انسان سازی و رسیدن به خدا بود، انسان‌های شایسته خود را نشان دادند و کرامت‌های زیادی در دل دفاع مقدس اتفاق افتاد.
 
دفاع مقدس یک دوره انسان سازی و راه رسیدن به خدا بود” src=”https://defapress.ir/files/fa/news/1403/7/1/2614328_785.jpg” alt=”دوران دفاع مقدس یک دوره انسان سازی و راه رسیدن به خدا بود” width=”600″ height=”361″>
 
این مسئول با تاکید بر اینکه صدام با کودتا توانست قدرت عراق را به دست بگیرد و عامل جنایت‌های وحشتناکی شد. 
خاطرنشان کرد: اگر رشادت‌های شهدا و رزمندگان نبود مصیبت‌های فراوانی در کشور اتفاق می‌افتاد به همین جهت اگر ما خواهان عظمت کشور هستیم، گرامیداشت یاد این عزیزان به این عزت و عظمت کمک خواهد کرد.
 
آیت‌الله حسینی ادامه داد: در اوایل انقلاب کشور شرایط خوبی نداشت، حتی فشنگ و سیم خاردار هم نداشتیم، اما امروز الحمدالله به برکت دوران دفاع مقدس دارای سلاح‌های پیشرفته در ابعاد مختلف هستیم و قطعا دشمن این دوران پر افتخار ما را مرور خواهد کرد.
 
وی به همایش سراسری جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز اشاره کرد و گفت: باید رزمندگان و ایثارگران را مورد توجه قرار دهیم و این افراد که قهرمان‌های ملی هستند مورد تشویق قرار گیرند.
 
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هفته دفاع مقدس و حماسه‌های آن باید برای کسانی که نبودند و ندیدند که در آن دوران چه چیزی بر این کشور و مردم گذشت، برجسته شود.
 
انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل