دوقطبی سازی به وحدت عمومی آسیب می‌زند

دوقطبی سازی به وحدت عمومی آسیب می‌زند


به گزارش مجاهدت از گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «ناصر ایمانی» در گفت‌وگویی با اشاره به ضرورت پرهیز از ایجاد دوقطبی و حاشیه در جامعه، اظهار داشت: هرگونه دوقطبی سازی در اجتماع واقعیت قطعی ندارد و به شدت به وحدت عمومی ملی آسیب می‌رساند.

وی با بیان اینکه دوقطبی سازی کار غلطی است، ادامه داد: در هیچ کشوری اندیشمندان و یا دولتمردان آن تشویق به دوقطبی سازی و ایجاد حاشیه نمی‌کنند.

تحلیلگر مسائل سیاسی بیان کرد: در بسیاری از کشور‌های دنیا به لحاظ نژادی، فرهنگی و اجتماعی اقوام بسیار مختلفی زندگی می‌کنند، اما هرگز به دوقطبی سازی روی نمی‌آورند؛ به عنوان مثال در ایالات متحده آمریکا پس از چندین قرن مشکل نژادی، قومیتی و اقلیت‌های مختلف وجود دارد، اما هرگز به گونه‌ای تشویق و یا ترویج نمی‌شود که وحدت عمومی در این کشور آسیب ببیند.

ایمانی خطاب به مسئولان و افرادی که در اجتماع تأثیر گذارند، افزود: مسئولان باید توجه کنند که همه ملت را پدیده واحد بدانند و از هرگونه دوقطبی سازی در سخنان، عملکرد و دستورالعمل‌هایشان بپرهیزند.

وی خاطرنشان کرد: ما یک ملت با یک فرهنگ واحد تحت عنوان فرهنگ عمومی ایرانی – اسلامی هستیم هرچند اختلاف نظر‌هایی همانند ملت‌های دیگر کشور‌ها وجود دارد، اما هرگز به این معنا نیست که در کشورمان دو ملت، دو فرهنگ و یا دو سیاست وجود دارد.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۱۳۴

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید