دیدار استاندار گیلان با پدر شهیدان «پسند» در رودسر

دیدار استاندار گیلان با پدر شهیدان «پسند» در رودسر


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «اسدالله عباسی» استاندار گیلان غروب پنجشنبه با همراهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان و جمعی از مدیران شهرستانی با حضور در شهرستان رودسر، به دیدار خانواده شهیدان «پسند» در روستای سیاهکلرود رفت و با آنان دیدار و گفتگو کرد.

استاندار گیلان در این دیدار با تکریم از همه خانواده شهدا و ایثارگران گفت: استان ولایتمدار گیلان خانواده‌های چند شهید بسیاری دارد که با صبر و استقامت، فرزندانشان برای دفاع و صیانت از میهن اسلامی و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شدند و این شهیدان با ائمه اطهار بویژه سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) محشور هستند.

وی به اهتمام ویژه دولت برای بهره‌مندی از فرصت خدمت اشاره و بیان کرد: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، تمام همت خود را برای تحقق آرمان‌های امام راحل و منویات مقام رهبری و پاسداشت خون پاک شهیدان به کار بسته و برای رفاه و آسایش مردم، خود را وظیفه‌مند می‌داند.

شهید سرهنگ پاسدار محمود پسند ۲۴ دی ماه ۱۳۶۰ در منطقه گیلان غرب، بسیجی عزت‌الله پسند ۲۶ دی ماه ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ و بسیجی احمد پسند ۱۰ تیرماه ۱۳۶۶ در عملیات نصر ۵ به فیض شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

 

 

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید