دیدار با خانواده شهدا از توفیقات و الطاف الهی است

دیدار با خانواده شهدا از توفیقات و الطاف الهی است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان در دیدار با خانواده شهیدان «حق‌گویان» با اشاره به رفاقت دیرینه‌‌اش با شهید «محمدرضا حق‌گویان» اظهار داشت: شهید حق‌گویان اهل تهجد و تعقل و ادعیه بود و همیشه زیارت عاشورا و دعای توسل را با سوز دل می‌خواند.

قاسمی‌فرزاد افزود: از جمع سی و پنج نفره‌ای که در پایگاه بسیج بودیم، بیش از ۳۰ نفر به شهادت رسیدند و ما از قافله شهدا جا ماندیم که امید داریم دوستان شهیدمان شفیعمان باشند.

استاندار همدان با اشاره به برگزاری دومین کنگره شهدای استان همدان در سال جاری اظهار داشت: اولین کنگره هشت هزار شهید استان همدان، با تلاش سردار شهید حاج حسین همدانی، یک الگوی بی‌نظیر در سطح کشور بود.

وی با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و سرکشی به خانواده ایثارگران، تصریح کرد: دیدار با خانواده معظم شهداء یکی از توفیقات و الطاف الهی است و همواره خدا را شاکریم که این توفیق شامل حال ما شده است.

قاسمی‌فرزاد افزود: امیدواریم شفاعت این شهیدان گرانقدر و دیگر شهدای دفاع از اسلام، انقلاب، امنیت و مدافعان حرم نصیب همه‌ی ما شود.

وی در پایان متذکر شد: مقاومت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بود که باعث یأس و ناامیدی دشمنان شد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید