نماد سایت مجاهدت

دیدار با خانواده شهدا نقش مهمی در فرهنگ ایثار دارد

دیدار با خانواده شهدا نقش مهمی در فرهنگ ایثار دارد


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «محمد رحیمی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام امروز دوشنبه در رزمایش طرح سپاس با تسلیت حادثه طبس، اظهارداشت: این رزمایش با محوریت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و مشارکت دستگاه‌های اجرایی در مرکز استان و تمامی شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.
 
«رحیمی» با بیان اینکه استان ایلام بیش از سه هزار شهید را تقدیم آرمان‌های نظام مقدس اسلامی کرده هست، بیان کرد: در این رزمایش تمامی مدیران با خانواده‌های معظم شهدا دیدار خواهند کرد.
 
وی با بیان اینکه همانگونه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند استان ایلام دژ محکم انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس بوده هست، افزود: از ابتدای شهریورماه تا پایان هفته دفاع مقدس حدود ۱۲۴۰ دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با همکاری و مشارکت سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام برگزار می‌شود.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام خاطرنشان کرد: دیدار و حضور مسئولان در بین خانواده‌های معظم شهدا، نقش مهمی در راستای تکریم خانواده‌های معزز شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت و زنده نگاه داشتن یاد و نام شهدا دارد.
انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل