نماد سایت مجاهدت

دیدار با والده شهیدان زین‌الدین در سالروز تولد «آقامهدی»

دیدار با والده شهیدان زین‌الدین در سالروز تولد «آقامهدی»


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با حضور در منزل شهیدان مهدی و مجید زین الدین با بانوی انقلابی و ایثارگر زینب اسلام‌دوست والده این دو شهید والامقام در شب تولد آقامهدی فرمانده لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) دیدار کرد.

مادر شهیدان زین الدین در این دیدار، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بخصوص شهدای مقاومت، بر ثبت و ضبط خاطرات پدران و مادران شهیدان گرانقدر با قلمی شیوا و بدور از هرگونه مبالغه تاکید کرد.

حجت الاسلام لقمانپور نیز آمادگی کامل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم را برای بکارگیری بهترین و شایسته‌ترین شیوه‌ها به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت به خانواده‌های معظم شهیدان اعلام کرد.

در آیین فوق جمعی از اساتید جامعه الزهرا (س) و فعالان فرهنگی حوزه بانوان نیز حضور داشتند و هدایایی به مادر شهیدان زین الدین تقدیم شد.

بانو اسلام دوست چندی قبل به دلیل سقوط از پله و شکستگی پا در بیمارستان امام علی بن ابی طالب (ع) قم بستری شده بود و اکنون دوران نقاهت را می‌گذراند.

سردار شهید مهدی زین الدین فرمانده لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) روز ۱۸ مهر سال ۱۳۳۸ در تهران به دنیا آمد و در ۲۷ آبان سال ۱۳۶۳ در روستای دارساوین در مسیر سردشت، به همراه برادرش مجید به دست گروهک‌های ضدانقلاب به شهادت رسید.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل