نماد سایت مجاهدت

دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس یزد با رییس کتابخانه وزیری


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «محمدحامد حرزاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد به همراه «اعظم حجت» معاونت ادبیات و حجت الاسلام «خسروی راد» مسئول روحانیون این اداره با حجت الاسلام «مظفر سالاری» رئیس کتابخانه وزیری یزد دیدار کرد. 

در این نشست مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد به بیان برنامه ابلاغی تولید ۶۰ عنوان کتاب در سال،  موانع و مشکلات تحقق این امر که یکی از آنها کمبود نویسنده حرفه‌ای در استان هست پرداخت. 

مظفر سالاری ضمن نقد ابلاغ تولید ۶۰ عنوان کتاب بیان کرد: این مقدار تولید نمی‌تواند کتاب فاخری را در برداشته و عرضه کند. چه خوب بود ۵ عنوان ابلاغ میشد و به کیفیت و نشر و ترویج آن بیشتر بها داده میشد.

در این دیدار مقرر شد رئیس کتابخانه وزیری تعدادی از متربیان خود را برای نگارش کتاب به اداره کل معرفی کند و همچنین آمادگی خود را برای هرگونه همکاری اعلام‌ کرد. 

دفاع مقدس یزد با رییس کتابخانه وزیری” src=”https://defapress.ir/files/fa/news/1403/7/19/2642831_600.jpg” alt=”دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس یزد با رییس کتابخانه وزیری” width=”600″ height=”450″>

دفاع مقدس یزد با رییس کتابخانه وزیری” src=”https://defapress.ir/files/fa/news/1403/7/19/2642832_995.jpg” alt=”دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس یزد با رییس کتابخانه وزیری” width=”600″ height=”450″>

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل